کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان؛

سردخانه 3 هزار تنی «منطقه کاکان» بویراحمد کلنگ‌زنی شد + فیلم و تصاویر

18 شهريور 1400 ساعت 15:00

سردخانه سه هزار تنی منطقه کاکان شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد.


سردخانه سه هزار تنی منطقه کاکان شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (18 شهریورماه 1400) پس از انتشار گزارش کبنانیوز مبنی بر «(فیلم) به سود دلالان / رنج بی‌پایان کشاورزان / سیب کاکان در مسیر زیان» مسئولان به این منطقه سفر کرده و سردخانه سه هزار تنی منطقه کاکان شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد.
قبل از ظهر امروز با حضور حشمت اله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج الدینی رئیس جهاد کشاورزی، قدرت الله ویسی مدیر کل تعاون روستایی استان، حاجی پور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی سردخانه سه هزار تنی منطقه کاکان شهرستان بویراحمد کلنگ زنی شد.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالانه قریب به 30 هزار تن تولید سیب درختی استان است و تاکنون ظرفیت سردخانه های استان 17 هزار تن بوده است.
حشمت اله صمیمی دوست افزود: ظرفیت این سردخانه 3 هزار تن است، سردخانه دیگری نیز با ظرفیت 3 هزار تن در شهرستان دنا، و سردخانه دیگری نیز در بویراحمد در روزهای آینده کلنگ زنی خواهد شد و ظرفیت سرخانه های استانی 10 هزار تن افزایش خواهد یافت.
صمیمی دوست با بیان اینکه «این پروژه، نویدبخش اتفاقات خوبی در حوزه کشاورزی و باغداری است» گفت: با قطع شدن دست دلالان، زنجیره تولید نیز ایجاد خواهد شد.
وی گفت: تعاون روستایی استان در خصوص کنستانتره و میوه خشک برنامه های خوبی دارد که پس از این باید اجرایی شود.
معاون استاندار افزود: این سردخانه با سرمایه گذاری بالغ بر 30 میلیارد تومان در مرحله اجرای پروژه قرار می گیرد، سازمان متولی و بانک های عامل آمادگی لازم را دارند که در زمینه تأمین تسهیلات کمک کنند که این واحد به بهره برداری برسد.

 

 

 
 


کد مطلب: 438783

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/438783/2/سردخانه-3-هزار-تنی-منطقه-کاکان-بویراحمد-کلنگ-زنی-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1