کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح و بهره برداری از دو پروژه در شهرستان لنده+تصاویر

8 شهريور 1400 ساعت 17:35

صبح امروز فرماندار شهرستان لنده به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی پروژه آسفالت راه های روستایی و همچنین مدرسه ۶ کلاسه علوی روستای دم تنگ لنده را افتتاح کرد


به گزارش کبنا؛ در این آیین ابتدا مدرسه ۶ کلاسه علوی روستای دم تنگ لنده پس از سالها انتظار توسط فرماندار شهرستان لنده افتتاح شد.
فرماندار لنده اظهار کرد: این پروژه با زیر بنا ۵۲۱ مترمربع آموزشی ,۴۶متر مربع سرویس بهداشتی ،۱۵۰۰متر مربع محوطه سازی ،۱۱۰ متر مربع طول دیوار حیاط بامشارکت نوسازی مدارس و بنیاد مستضعفان و خیرین و اعتباری درحدود جمعا ۲/۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
رزمجو افزود: بابهره برداری از این مدرسه مشکلات  چندین ساله  دانش آموزان این روستای بزرگ برطرف شده و از یک فضای آموزشی استاندارد وبارعایت تمامی معیارهای فنی وایمن برخوردار خواهند شدند.
در ادامه  پروژه زیرسازی و آسفالت ۱۳کیلومتر راه روستایی ( تعداد ۷روستا ازبخش موگرمون ) بامشارکت راهداری و بنیاد علوی با اعتباری جمعا بالغ بر ۷ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
رزمجو گفت: بابهره برداری از این جاده های روستایی و محورهای روستایی یکی از مهمترین مشکلات و مطالبات عمده مردم این منطقه  تاحدودی مرتفع شده و هرچند که باید توسط اداره راهداری ایمن سازی اصولی شوند اما تردد مردم را آسان نموده و از حداقل امکانات جاده ای بهرمند شدند.
فرماندار لنده در پایان افزود: عمده پروژه های شهرستان لنده در ماه گذشته باحضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل بخاطر تحویل دولت کلنگ زنی وافتتاح شده بودند و همچنین پروژه های مهم دیگری داریم که بالای ۹۰ درصدپیشرفت فیزیکی دارند وتا یک ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.


کد مطلب: 438421

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/438421/2/افتتاح-بهره-برداری-دو-پروژه-شهرستان-لنده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1