کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کشوری برگزار شد

معارفه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ( + تصاویر )

12 مرداد 1400 ساعت 2:40

 در این مراسم سالار رخشایی مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد و از زحمات سید عزیزالله محمدی سرپرست سابق این شرکت در استان تجلیل شد.


مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود اعمال محدودیت‌های کرونایی، میزان مصرف بنزین، در تیرماه امسال از ۱۰۷ میلیون لیتر فراتر رفت.
 به گزارش کبنا، کرامت ویس کرمی روز دوشنبه ( 11 مرداد ماه 1400) در حاشیه مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد، در یاسوج، اظهار داشت: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته مصرف بنزین به علت کاهش ترددها به طرز چشمگیری کاهش یافت.
 وی بدلایل افزایش مصرف بنزین در کشور اشاره نکرد.
 وی در ادامه افزود: به متقاضیان خرید تانکر حمل سوخت تا ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.
 مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: این اقدام برای تقویت ناوگان بخش حمل و نقل سوخت در کشور صورت می‌گیرد. 
ویس کرمی ابراز داشت: ذخیره سازی نفت سفید برای فصل سرمای امسال از هفته آینده شروع می‌شود.
 وی تاکید کرد: استمرار تلاش در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبب می‌شود که خدمت درآن خالصانه باشد. 
 مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران عنوان کرد: خدمت صادقانه برای رضایت خداوند است و ظرفیت بزرگی را برای مجموعه فراهم می‌نماید تا همکاران در سخت‌ترین شرایط جوی با وجود جاده‌های صعب العبور وسخت گذر، سوخت رسانی را انجام دهند.
 ویس کرمی ادامه داد: تحقق رسالت این شرکت تأمین، ذخیره سازی، حمل و توزیع فرآورده‌های نفتی در اقصی نقاط کشور است.
 وی گفت: همچنین تکریم نیروی انسانی، توجه ویژه به سوخت رسانی به عنوان اصلی‌ترین وظیفه شرکت، ضرورت توجه به نگهداشت تاسیسات، تعامل با حوزه‌های مرتبط و ... از دیگر رسالت‌های این مجموعه است.
وی تحقق رسالت شرکت، تأمین، ذخیره سازی، حمل و توزیع فرآورده‌های نفتی را در اقصی نقاط کشور به بهترین نحو به کارکنان یادآور شد و تکریم نیروی انسانی، توجه ویژه به سوخت رسانی به عنوان اصلی‌ترین وظیفه شرکت، ضرورت توجه به نگهداشت تاسیسات، تعامل با حوزه‌های مرتبط، متصدیان مجاری عرضه سوخت و پیمانکاران حمل نقل، تعامل با مسئولین سیاسی، امنیتی و مقامات استان را از جمله مواردی دانست که مدیر جدید منطقه می‌بایست دراولویت های کاری خودشان قرار دهند و از زحمات آقایان لطف اله مسعودی مدیر پیشین منطقه، سیدعزیزاله محمدی سرپرست راهبردی منطقه و کلیه همکاران منطقه کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.
 سالار خشائی مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مدیران ستادی شرکت، مسئولین استانی و همکاران منطقه، داشتن وحدت رویه در امر سوخت رسانی مطلوب و مستمر، داشتن عملکرد مطلوب و انجام درست وظایف توسط کارکنان را از خواسته‌های خود از همکاران عنوان کرد و ادامه داد: ان شاءالله به بهترین نحو ممکن به مردم شریف استان خدمت کنیم و با توجه به اینکه بیشتر سال‌های کاری خودم را در این منطقه بودم، لحظه‌ای از خدمت رسانی به مردم شریف و قهرمان استان غفلت ندارند.
  همچنین سید عزیزاله محمدی، سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان منطقه کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت، بخشی از فعالیت‌های صورت پذیرفته در منطقه اعم از توسعه و احداث مجاری عرضه سوخت، سوخت رسانی بی وقفه به مناطق صعب العبور و مردم شریف، مدیریت سوخت رسانی در حادثه زلزله سی سخت و اقدامات برجسته دیگر را تشریح کرد.
 گفتنی است که در پایان این مراسم حکم صادره توسط مدیرعامل محترم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به سالار خشایی مدیر جدید منطقه کهگیلویه و بویراحمد اهدا و لوح تقدیر به سید عزیزاله محمدی سرپرست پیشین منطقه اهدا شد و از زحمات و خدمات ایشان تقدیر بعمل آمد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، مراسم معارفه مهندس سالار خشایی مدیر جدید منطقه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل، مدیرعملیات، مدیر منابع انسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و کارکنان منطقه برگزار شد.


کد مطلب: 437448

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/437448/2/معارفه-مدیر-شرکت-ملی-پخش-فرآورده-های-نفتی-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1