کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دیدار دبیر و اعضای جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد با نماینده رهبر انقلاب ( + تصاویر )

29 تير 1400 ساعت 2:34

دبیر و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.


دبیر و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدی پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا با تبیین برخی از  ویژگی‌های جبهه پایداری از قبیل ولایت مداری، انقلابی بودن، اصرار بر شاخص‌های خط امام و رهبری، فساد ستیز بودن، خطاب به نماینده ولی فقیه، اظهار نمودند: این جمعی که بعنوان شورای مرکزی جبهه پایداری در خدمت شما هستندباافتخار یک جریان انقلابی، ولایت مدار و سربازان رهبری معظم انقلاب هستند بنابراین از حضرتعالی که نماینده رهبری در استان هستید توقع و انتظار دارند که همه جریان‌های انقلابی را موردحمایت قراردهید و اجازه ندهید که برخی افرادفقط خودشان را انقلابی بدانند و اکثریت مردم را غیر انقلابی تلقی نمایند که این کار باعث ظلم به نظام و اکثریت مردم خواهد بود.
شیخ عبدی پور در ادامه افزود: به لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) و همت مردم، دولتی انقلابی انتخاب شده است و امید است که جنابعالی بعنوان نماینده رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد اجازه ندهید افرادی که روحیه انقلابی ندارند به اسم انقلاب و انقلابی گری بر مردم مسلط شوند و لذ اباید مراقبت کنید افرادی در رأس امور قرار گیرند که انقلابی، از جنس مردم، ساده زیست، پاکدست، خوش سابقه، دارای روحیه‌ی جهادی، خستگی ناپذیروخدمت بی منت به باشند و با مردم باتکبر  برخورد نکنند.
سپس حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج اظهار داشت: انقلاب و نظام در حوزه‌های مختلف توانست تمام دنیا را تحت تأثیر خود قرار دهد و همین تأثیر گذاری نظام و انقلاب موجب شده، دشمنان بر علیه آن فتنه و توطئه چینی کنند. 
وی در ادامه اضافه کرد: پیروزی، مقاومت، رهبری و شعائر انقلاب همه امور غیر عادی هستند به همین خاطر می بینید در تمام دنیا انتخابات بدون کمترین حساسیت و بصورت عادی برگزار می‌گردد، اما هر زمان که در ایران انتخابات برگزار میشودتمام دشمنان نظام و رسانه‌های معاندبرای کمرنگ کردن حضور مردم شبانه روز تلاش می‌کنند و هزینه‌های هنگفتی را در این راه صرف می‌نمایند و این امر نشانگر عظمت، تأثیر گذاری و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان است.
وی بیان داشت: ما الان در شرایطی هستیم که مسئولین نظام باید بصورت شبانه روزی کار و تلاش نمایند. حجه الاسلام والمسلمین سیدنصیرحسینی افزود: اختلاف نظرها و سلایق در اداره و مدیریت کشور امری طبیعی است اما نباید موجب هدر رفت انرژی‌ها و ظرفیت‌های کشور شود و همگی باید در راستای حفظ وحدت تلاش و حرکت کنیم.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به ظرفیت‌های مستعد و مناسب در کشور و لزوم مدیریت صحیح، بیان داشت: ما خواهان ارتباط منطقی با تمام دنیاهستیم و دلیل اینکه نمی‌خواهیم با آمریکا ارتباطی داشته باشیم این است که آمریکا زورگو، مستکبر و غیر قابل اعتماد است و به تمام ملل دنیا زور میگویدلذا در برابر زیاده خواهی های آمریکا باید بایستیم. ایشان در بخش دیگری از بیانات خود فرمودند: در برخی موارد مطالبات و خواسته‌ها از نظام و حاکمیت غیر منطقی و تحقق آنها ناشدنی است و باید نسبت به نگاه‌ها درباره مطالبات تجدید نظر کنیم و از طرف دیگر مسئولین نباید به مردم وعده‌ای دهند که قابل اجرا و عملی نباشد و حتی به کرات به ائمه محترم جمعه توصیه کرده‌ام که در خطبه‌ها از طرح خواسته‌ها و مطالبات غیر عملی خودداری نمایند. وی بیان داشت متاسفانه به دلیل نگاه نادرست و غیر منطقی به مطالبات، نظام هر چه هم به مردم خدمت کند باز هم نارضایتی وجود دارد.
وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دولت منتخب، فرمود: همه ماها وظیفه داریم دولت جدید را در اجرای برنامه‌هایش برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات کشور یاری و حمایت کنیم.


کد مطلب: 437005

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/437005/2/دیدار-دبیر-اعضای-جبهه-پایداری-کهگیلویه-بویراحمد-نماینده-رهبر-انقلاب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1