کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هشتاد و هشتمین نشست مقابله با کرونا شهرستان گچساران مطرح شد؛

گچساران نارنجی شد / تزریق بیش از ۱۱ هزار دوز واکسن در گچساران

28 تير 1400 ساعت 11:49

نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان گچساران با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان گچساران با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز دوشنبه، ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ رئیس شبکه بهداشت و درمان در خصوص آمار بیماران کرونا در شهرستان گفت: تاکنون ۳۹ هزار و 405 مورد تست رپید و پی سی آر در شهرستان گرفته شده است که 11 هزار و 129 مورد این تست ها مثبت بوده است، از ابتدا تاکنون ۹ درصد جمعیت مبتلا به کرونا شده اند۔ 
وی با بیان اینکه در خصوص تعداد بیماران  گچساران از شیب صعودی خارج شده و تعداد پذیرش بیماران به تثبیت رسیده است، گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان های این شهرستان ۵۱ مورد، که از این تعداد ۴۰ مورد در بیمارستان رجایی و ۱۱ مورد در بیمارستان نفت بستری هستند. 
وی افزود: تعداد فوتی های مبتلایان به کرونا در این شهرستان ۱۴۱ مورد بوده که با شاخص ۱/۲ دهم، نسبت به شاخص فوتی کشور که 2/4 دهم است پایین است. 
وی گفت: تعداد بهبودیافتگان در شهرستان 10 هزار و 623 مورد است، درصد بهبودیافتگان 95 درصد است که به نسبت شاخص کل کشور که 89 درصد است وضعیت بهتری داریم.
غلامیان افزود: تاکنون  ۱۱ هزار و ۵۱۹ مورد واکسن تزریق شده است. 7966 مورد در دوز اول و 3553 مورد دوز دوم تزریق شده است.
غلامیان در اشاره به گشت های مشترک بازار گفت: در سه ماهه اول سال جدید ۳۶۰۰ مورد بازدید و گشت مشترک صورت گرفته، ۲۲۰ مورد اخطار صادر شده و ۲۰ مورد پلمب صورت گرفته است. 
وی گفت: واکسیناسیون در ۴مرکز روستایی و دو مرکز شهری در منطقه کارکنان دولت و پانصددستگاه و یک مرکز تجمعی در مرکز شهر در حال انجام است.
غلامیان گفت: قبل از انتخابات وضعیت خیلی خوبی داشتیم ولی بعد از انتخابات به دلیل نشست های انتخاباتی وضعیت گچساران قرمز شد، و هم اکنون نیز در وضعیت نارنجی به سر می بریم.


 خبرنگار: سیده زهرا حسینی فر


کد مطلب: 436984

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436984/2/گچساران-نارنجی-تزریق-بیش-۱۱-هزار-دوز-واکسن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1