تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۳۶۹۸۴
در هشتاد و هشتمین نشست مقابله با کرونا شهرستان گچساران مطرح شد؛

گچساران نارنجی شد / تزریق بیش از ۱۱ هزار دوز واکسن در گچساران

۰
کبنا ؛نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان گچساران با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز دوشنبه، ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ رئیس شبکه بهداشت و درمان در خصوص آمار بیماران کرونا در شهرستان گفت: تاکنون ۳۹ هزار و 405 مورد تست رپید و پی سی آر در شهرستان گرفته شده است که 11 هزار و 129 مورد این تست ها مثبت بوده است، از ابتدا تاکنون ۹ درصد جمعیت مبتلا به کرونا شده اند۔ 
وی با بیان اینکه در خصوص تعداد بیماران  گچساران از شیب صعودی خارج شده و تعداد پذیرش بیماران به تثبیت رسیده است، گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان های این شهرستان ۵۱ مورد، که از این تعداد ۴۰ مورد در بیمارستان رجایی و ۱۱ مورد در بیمارستان نفت بستری هستند. 
وی افزود: تعداد فوتی های مبتلایان به کرونا در این شهرستان ۱۴۱ مورد بوده که با شاخص ۱/۲ دهم، نسبت به شاخص فوتی کشور که 2/4 دهم است پایین است. 
وی گفت: تعداد بهبودیافتگان در شهرستان 10 هزار و 623 مورد است، درصد بهبودیافتگان 95 درصد است که به نسبت شاخص کل کشور که 89 درصد است وضعیت بهتری داریم.
غلامیان افزود: تاکنون  ۱۱ هزار و ۵۱۹ مورد واکسن تزریق شده است. 7966 مورد در دوز اول و 3553 مورد دوز دوم تزریق شده است.
غلامیان در اشاره به گشت های مشترک بازار گفت: در سه ماهه اول سال جدید ۳۶۰۰ مورد بازدید و گشت مشترک صورت گرفته، ۲۲۰ مورد اخطار صادر شده و ۲۰ مورد پلمب صورت گرفته است. 
وی گفت: واکسیناسیون در ۴مرکز روستایی و دو مرکز شهری در منطقه کارکنان دولت و پانصددستگاه و یک مرکز تجمعی در مرکز شهر در حال انجام است.
غلامیان گفت: قبل از انتخابات وضعیت خیلی خوبی داشتیم ولی بعد از انتخابات به دلیل نشست های انتخاباتی وضعیت گچساران قرمز شد، و هم اکنون نیز در وضعیت نارنجی به سر می بریم.


 خبرنگار: سیده زهرا حسینی فر
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1