تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۳۶۹۳۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

96 واحد در مناطق زلزله زده شهرستان دنا احداث و به بهره برداری رسید

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا آخرین روز کاری از هیچ تلاشی برای بازسازی دنا دریغ نخواهیم کرد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز شنبه (26 تیرماه 1400) حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، امام جمعه سی سخت فرماندار دنا و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از  مناطق مختلف شهر زلزله‌زده سی سخت بازدید کرد.
 کلانتری در این بازدید بر تسریع در روند تکمیل منازل خسارت‌دیده تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها همانند روزهای اول و به صورت شبانه‌روزی پای کار باشند.
وی از مسئولان خواست با دقت و حساسیت کارها را پیش ببرند و سعی کنند مقاوم‌سازی بهسازی و ایمنی را در دستور کار قرار دهند و در ساخت و سازها این موارد را در اولویت قرار دهند.
 استاندارد از صبر و تحمل و همکاری مردم سی سخت تشکر کرد و افزود: باید تلاش کنیم با پاسخگویی به موقع و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم رضایتمندی آنان را کسب کنیم.
 کلانتری از مدیران ملی و استانی که صادقانه در کنار مردم سی سخت بودند و در برهه‌های مختلف از هیچ کمکی دریغ نکردند تقدیر کرد و گفت: در این مدت کمک های خوب و قابل توجهی هم از سوی دولت و هم سازمان‌ها و نهادهای مختلف به شهر سی‌سخت انجام گرفت.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار و ۳۰۲ واحد در قالب (احداثی، تعمیرات و معیشتی) برای دریافت وام به بانک معرفی شدند، گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۲۰۳ با بانک قرارداد منعقد کردند.
کلانتری با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸ واحد روستایی و ۵۸ واحد شهری به بهره برداری رسیده است، افزود: سقف ۴۱۶ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی اجرا گردیده است
استاندار از تلاش‌ها و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه سی سخت و مسئولان ارشد استانی نیز تقدیر کرد.
 پیش از این بازدید استاندار در نشستی با حضور مسئولان استانی و شهرستان سی سخت در دفتر امام جمعه این شهر آخرین روند بازسازی و بهسازی مناطق شهری و روستایی را مورد ارزیابی قرار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اوج بی عدالتی و تبعیض را می توان در سی سخت دید خیلی ها از روز زلزله تا کنون دنبال وام هستند هنوز نوبت‌های نشده و خیلی ها اسمشان تو وام‌های تعمیری نیست ولی تعدادی هم با رانت تمامش کردند
مستاجر
Iran, Islamic Republic of
والاما بخاطرشغل عیال که کارمنداست مجبوریم دراین شهرزندگی کنیم.ازاستاندارمحترم بجدمیخواهیم پیگیرنرخ اجاره بهاورهن دراین شهرباشندودادستان محترم هم نظارت کنند.به دلایل واهی میخواهندمستاجرهارانقره داغ کنند..
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1