کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به منظور مقابله با آتش‌سوزی‌ها و بحران‌های طبیعی احتمالی؛

نشست اضطراری ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و فرمانده سپاه فتح ( + تصاویر )

25 تير 1400 ساعت 20:17

نشست ضروری ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد.


نشست ضروری ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا از گچساران، عصر امروز ( جمعه 25 تیرماه 1400) ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری و با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح و سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد.
در ابتدای این نشست، علیرضا اتابک فرماندار شهرستان گچساران به آخرین اقدامات برای مهار آتش سوزی در کوه‌های گچساران اشاره کرد و اظهار داشت: دولت در بحران‌ها به معنای واقعی پای کار است و اما باید یک تشکر ویژه کنیم از قوه قضاییه، آقای دیانت رئیس دادگستری شهرستان گچساران و حجت‌الاسلام ادیبان دادستان شهرستان جزو اولین نفراتی هستند که برای مهار آتش سوزی حضور پیدا کردند.
وی افزود: شهرستان گچساران محدودیت امکانات دارد، اگر مدیران استانی و شهرستانی در لحظه اول بحران حضور پیدا کنند و امکانات در اختیار بگذارند، می‌توانیم امیدوار باشیم که بحران زودتر تمام شود.
فرماندار شهرستان گچساران گفت: در کوه‌های فتح باشت، دیل و مارین و جنوب غربی کوه خامی آتش سوزی داشتیم و این حجم از آتش سوزی مهار شده است و این انتظار می‌رود که مسئولان این موضوع را ببینند. انتظار داریم رسانه‌ها این مسائل را ببینند تا هزینه‌ای برای نظام نداشته باشد.

بیشتر بخوانید
کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هر قلمی که دلسوزانه می‌نویسد، دست او را می‌بوسم / دادستان یاسوج: با کسانی که خدمات نظام را زیر سئوال می‌برند برخورد می‌کنیم


کد مطلب: 436905

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436905/2/نشست-اضطراری-ستاد-بحران-استان-کهگیلویه-بویراحمد-حضور-استاندار-فرمانده-سپاه-فتح-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1