کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با انعقاد تفاهم نامه مابین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شهرستان‌های بهمئی و مارگون را از محرومیت خارج می‌کند

24 تير 1400 ساعت 21:40

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار در بخش‌های مختلف نیازمند مشارکت و حضور گسترده مردم در امور هستیم.


تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با استانداری کهگیلویه و بویراحمد منعقد شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز ( پنجشنبه 24 تیرماه 1400) تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد و استانداری این استان منعقد شد.
به گزارش کبنا، این تفاهم‌نامه با حضور میثم نعمتی عضو هیئت مدیره بنیاد احسان و مسئول قرارگاه جهادی و خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان دولت استانداری منعقد شد. کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران بهمئی و مارگون و شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این نشست حضور داشتند.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تاکید بر اینکه همراهی مردم عامل مهم موفقیت در پیشبرد امور است، اظهار داشت: باید در مسیرهایی گام برداریم که زمینه توانمندسازی، توسعه و پیشرفت مردم فراهم شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب دو شهرستان بهمئی و مارگون به عنوان پایلوت محرومیت زدایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، عنوان کرد: در راستای توسعه فرهنگ کار و توانمندسازی مردم باید تلاش کرد و این مهم نیازمند همت جهادی است.
 وی از زحمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقدیر کرد و افزود: سازمان اجرایی فرمان امام (ره) در سطح کشور کارهای بزرگی انجام داده است و در این استان نیز اقدامات مطلوبی اجرایی شد.
 کلانتری، بیان کرد: انتظار می‌رود با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گام‌های بلندی در راستای رونق تولید و اشتغال در مناطق پایلوت محرومیت زدایی برداشته شود.
 وی، افزود: به طور قطع با اشراف معاون عمرانی استاندار و همت فرمانداران، مدیران اجرایی و رئیس سازمان مدیریت استان اقدامات موثری در این خصوص عملیاتی می‌شود.
 کلانتری با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، اظهار داشت: دولت‌ها متعلق به نظام است و همه تلاش‌ها برای رفع مشکلات مردم صورت می‌گیرد.
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص نیز، گفت: این تفاهم نامه مابین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) قرارگاه جهادی و خدمات رسانی ستاد اجرایی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور توانمندسازی افراد آسیب پذیر در سطح مناطق محروم و کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان مارگون منعقد گردیده است.
وی افزود: عدالت آموزشی، سبک زندگی، اشتغال زایی، کشاورزی و دامپروری، صنعت و معدن، عمران و آب از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است. طراحی و پیاده‌سازی نقشه پیشرفت و خدمت شهرستان‌های هدف مارگون و بهمئی در سه بازه کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت انجام می‌گیرد.
گفتنی است تفاهم نامه‌ای بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه پیشرفت منطقه‌ای دو شهرستان مارگون و بهمئی در حوزه‌های راه، آبرسانی و آموزش منعقد شد. لازم به ذکر است که این ۲ شهرستان به عنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انتخاب شدند.
 


کد مطلب: 436877

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436877/2/ستاد-اجرایی-فرمان-امام-ره-شهرستان-های-بهمئی-مارگون-محرومیت-خارج-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1