تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۳۶۸۷۷
با انعقاد تفاهم نامه مابین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شهرستان‌های بهمئی و مارگون را از محرومیت خارج می‌کند

۱
کبنا ؛تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با استانداری کهگیلویه و بویراحمد منعقد شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز ( پنجشنبه 24 تیرماه 1400) تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد و استانداری این استان منعقد شد.
به گزارش کبنا، این تفاهم‌نامه با حضور میثم نعمتی عضو هیئت مدیره بنیاد احسان و مسئول قرارگاه جهادی و خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان دولت استانداری منعقد شد. کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران بهمئی و مارگون و شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این نشست حضور داشتند.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تاکید بر اینکه همراهی مردم عامل مهم موفقیت در پیشبرد امور است، اظهار داشت: باید در مسیرهایی گام برداریم که زمینه توانمندسازی، توسعه و پیشرفت مردم فراهم شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب دو شهرستان بهمئی و مارگون به عنوان پایلوت محرومیت زدایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، عنوان کرد: در راستای توسعه فرهنگ کار و توانمندسازی مردم باید تلاش کرد و این مهم نیازمند همت جهادی است.
 وی از زحمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقدیر کرد و افزود: سازمان اجرایی فرمان امام (ره) در سطح کشور کارهای بزرگی انجام داده است و در این استان نیز اقدامات مطلوبی اجرایی شد.
 کلانتری، بیان کرد: انتظار می‌رود با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گام‌های بلندی در راستای رونق تولید و اشتغال در مناطق پایلوت محرومیت زدایی برداشته شود.
 وی، افزود: به طور قطع با اشراف معاون عمرانی استاندار و همت فرمانداران، مدیران اجرایی و رئیس سازمان مدیریت استان اقدامات موثری در این خصوص عملیاتی می‌شود.
 کلانتری با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، اظهار داشت: دولت‌ها متعلق به نظام است و همه تلاش‌ها برای رفع مشکلات مردم صورت می‌گیرد.
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص نیز، گفت: این تفاهم نامه مابین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) قرارگاه جهادی و خدمات رسانی ستاد اجرایی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور توانمندسازی افراد آسیب پذیر در سطح مناطق محروم و کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان مارگون منعقد گردیده است.
وی افزود: عدالت آموزشی، سبک زندگی، اشتغال زایی، کشاورزی و دامپروری، صنعت و معدن، عمران و آب از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است. طراحی و پیاده‌سازی نقشه پیشرفت و خدمت شهرستان‌های هدف مارگون و بهمئی در سه بازه کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت انجام می‌گیرد.
گفتنی است تفاهم نامه‌ای بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه پیشرفت منطقه‌ای دو شهرستان مارگون و بهمئی در حوزه‌های راه، آبرسانی و آموزش منعقد شد. لازم به ذکر است که این ۲ شهرستان به عنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انتخاب شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شهرستان دنا هم بسیار بسیار وخیم است. و اوضاع و احوال مساعد و مناسبی ندارد.فقر شدید در نواحی و مناطق شهرستان دنا زیلایی پاتاوه میمند حاکم است.توسعه وجود ندارد.امکانات آموزشی و فرهنگی ورزشی و اجتماعی بهدقدر کافی وجود ندارد.زیرساخت های توسعه شکل نگرفتند.مدارس و فنی و حرفه ای وجود ندارد.در شهرستان دنا بهداشت و درمان و پزشکی و حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی و حوزه راهها و مخابرات و حوزه فرهنگ بسیار بسیار ضعیف هست.
محمد
Romania
بادادن به هر خانه. ده هزار تومان شما مردم از محرومیت اخراج می شوید تمام شد پس باصدای بلند بگویید مامحروم نیستیم !!؟؟؟بلکه دشمن !!!! کل پولی که به استان. ک. ب. داده پول توجیبی یه بچه آغازاده نمیشه ؟؟؟؟؟!(( ))
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1