کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

برگزاری میز خدمت جهت پاسخگویی به متقاضیان در شهر سی‌سخت

21 تير 1400 ساعت 2:29

میز خدمت جهت پاسخگویی به متقاضیان منطقه‌ی یک شهر زلزله‌زده‌ی سی‌سخت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


میز خدمت جهت پاسخگویی به متقاضیان منطقه‌ی یک شهر زلزله‌زده‌ی سی‌سخت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، برپایی میز خدمت با حضور حاجی‌زاده معاون امور عمرانی استاندار و هیئت همراه، جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد، اصالت‌زاده معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان، شهردار شهر سی‌سخت، صفایی‌نیا مدیر ستاد بازسازی در مناطق زلزله‌زده‌ی شهر سی‌سخت و کارشناسان مرتبط، در محل فلکه الله جهت خدمت‌رسانی و پاسخ‌گویی به مشکلات متقاضیان منطقه یک با موضوع تسریع در پرداختِ تسهیلات، پرداخت بلاعوض، مشکلات سیمان، آجر، میلگرد و سایر موارد دیگر صورت گرفت.
حاجی‌زاده معاون امور عمرانی استاندار بر مقاوم‌سازی واحدهای در حال بازسازی تأکید کرد.
ی از مشارکت و همکاری بیش از پیش مردم شهر سی‌سخت با ستاد بازسازی بنیاد مسکن و نهادهای مرتبط تقدیر و تشکر کرد. حاجی‌زاده در پایان ضمن تشکر از مدیر کل بنیاد مسکن و مجموعه همکاران در ستاد بازسازی گفت: تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌ی بنیاد مسکن جهت تسریع در بازسازی تا قبل از شروع فصل سرما، قابل تقدیر است.


کد مطلب: 436738

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436738/2/برگزاری-میز-خدمت-جهت-پاسخگویی-متقاضیان-شهر-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1