کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی «رئیسی» مطرح شد

ستار هدایت‌خواه: خرمشهر «گچساران» سال‌ها در اشغال جریان فاسد، رانت‌خوار و اشرافی وابسته به جریان فکری خاص بود خداوند آن را آزاد کرد

15 تير 1400 ساعت 19:31

جلسه تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی با حضور ستار هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی و نماینده مردم در ادوار گذشته و سیدناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت، در یاسوج برگزار شد.


جلسه تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی با حضور ستار هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی و نماینده مردم در ادوار گذشته و سیدناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت، در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، امروز سه شنبه (15 تیرماه 1400) ستار هدایتخواه در این مراسم ضمن تشکر از حضور مردم و سیدناصر و سیدقدرت حسینی در این مراسم گفت: خداوند را بخاطر حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات سپاسگذاریم، همچنین خداوند را شکرگذاریم بخاطر انتخاب رئیس جمهوری در تراز انقلاب، و انتخاب جانباز و آزاده سرافزاز سیدناصر حسینی در انتخابات گچساران و باشت، همه اینها از ناحیه پروردگار بوده است.
هدایتخواه گفت: زمانی که خرمشهر آزاد شد امام خمینی (ره) گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد، پس از آن وقتی که شهر مهران نیز آزاد شد، گفتند مهران را خدا آزاد کرد، و بطور کلی ایران را خدا آزاد کرد.
وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «خرمشهرها در پیش است»، یکی از خرمشهرهای مهم و حساس خرمشهر دولت اسلامی بود که سالها در اشغال نیروهای غربگرا بود و با عنایت الهی آزاد شد. یکی هم خرمشهر حوزه گچساران و باشت بود که سالها در اشغال جریان فاسد و رانت خوار و اشرافی وابسته به جریان فکری خاص بود که با عنایت خداوند آزاد شد.
هدایتخواه اظهار کرد: باید به خاطر این آزادی شکرگذار باشیم، بهتر از شکر زبانی شکر معنوی است، خدا را شاکریم که بستر و زمینه برای دولت انقلابی ایجاد شد.
نماینده ادوار گذشته بویراحمد و دنا گفت: از چند سال پیش زمینه سازی برای تحقق دولت انقلابی فراهم شد، در قوه قضاییه، پس از آن در مجلس شورای اسلامی و قوه مقننه، و در آغاز قرن پانزدهم نیز در قوه مجریه این زمینه سازی فراهم شده است.
هدایتخواه گفت: علاوه بر شکر زبانی باید از این نعمت یاد کرد و بگوییم این نعمت بوده است.
وی گفت: زمینه سازی برای تحقق دولت اسلامی شروع شده، در سال 97 با انتصاب آیت الله رئیسی در قوه قضاییه، در سال 98 با حضور قاطع نمایندگان انقلابی در مجلس شورای اسلامی، و در سال 1400 و آغاز قرن پانزدهم با تحول در قوه مجریه این زمینه سازی ایجاد شد که این سال نیز الهام بخش است.
امام خمینی زمانی فرمودند: شاید اینکه 14 کنگره از ایوان مدائن که شکست شاید اشاره به این باشد که 14 قرن بعد نظام شاهنشاهی ساقط خواهد شد، ولی دولت اسلامی به معنای واقعی در سال 1400 تحقق یافته که از آن به فال نیک می‌گیریم.
باید شکرگذار این حضور حماسی و این انتخاب باشیم، و نه تنها شکرگذاری زبانی، بلکه باید از این نعمت نیز یاد کرد.
وی افزود: چرا که کسانی خواسته‌اند انکار کنند و نادیده بگیرند و کم ارزش کنند این حضور حماسی را. حضور 50 درصدی در زمانی رخ داد که یک جنگ روانی از یکسال قبل برای عدم حضور مردم در انتخابات صورت گرفت.
وی گفت: از منافقین گرفته تا لیبرال‌ها، صهیونیست‌ها گرفته تا سلطنت طلبان، و مردم در زیر بمباران تبلیغاتی بوده‌اند، و در این شرایط کرونایی و تبلیغات منفی وسیع حضور پیدا کردند.
همچنین در شرایطی که دولت در انتخابات اخلال و تعلل کرد که امیدواریم تعمدی نبوده باشد.
اگر بخواهیم در حالت عادی حساب کنیم و بدون این ایرادات، می‌توانیم بگوییم مشارکت 70 درصدی بوده است.
وی گفت: در گچساران نیز از قبل از انتخابات فضایی منفی که زور و زر و تزویر به میدان آمده بودند ولی در کمتر از دو هفته با حضور سیدناصر حسینی در شهرستان گچساران و تلاشی که دوستان داشتند یک پیروزی قاطع حاصل شد و شیرینی انتخابات 28 خرداد را مضاعف کرد، ولی بیشتر از این پاسداشت این انتخاب است که مهم است.
الان در طلیعه انقلاب اسلامی هستیم ولی الان باید به فکر تحقق دولت اسلامی باشیم، مهم‌ترین لوازم ان این است که امت دولت ساز به میدان بیاید که امدند و انتخاب کردند، ولی کار امت تمام نشده است.
شما به عنوان حلقه‌های میانی انقلابی باید مشارکت مردم را در میدان بیاورید، مطالبه گری کنیم، در عین حالی که کمک می‌کنیم و از این انتخاب مراقب می‌کنیم، باید مطالبه گر باشیم.
رکن اول دولت اسلامی وجود دولتمردان اسلامی هستند، در روش و منش مدیریتی. باید مراقب باشیم، موانعی وجود دارد، و باید مراقبت کنیم که شکل گیری دولت مردان اسلامی به تعویق نیفتد که وارد جزئیات نمی‌شوم.
وی افزود: تازه کار ما شروع شده است، در طلیعه شکل گیری دولت اسلامی هستیم، همه باید به میدان بیایند و تلاش کنند تا به سمت تمدن اسلامی حرکت کنیم. باید بستر برای تمدن اسلامی فراهم شود.
هدایتخواه در انتهای سخنان خود از حضور سیدناصر حسینی نماینده منتخب انتخابات گچساران و باشت تشکر کرد.


کد مطلب: 436565

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436565/2/ستار-هدایت-خواه-خرمشهر-گچساران-سال-ها-اشغال-جریان-فاسد-رانت-خوار-اشرافی-وابسته-فکری-خاص-خداوند-آزاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1