تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۳۵۷۹۲
کبنانیوز گزارش می دهد

صف‌های طولانی رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد / گلایه مردم از تأخیر در برگزاری آغاز رأی‌گیری ( + فیلم و تصاویر )

۰
کبنا ؛انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. مردم از همان دقایق ابتدایی آغاز رأی گیری در شعب اخذ رأی حضور داشتند، اما متأسفانه تأخیر در فرایند رأی‌گیری مردم را نگران کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( 28 خرداد ماه 1400 ) فرایند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد،  صف‌های طولانی و تأخیر در آغاز رأی‌گیری تا حدودی مردم را نگران کرد.

در حالی که پیشتر اعلام شده بود که رأی‌گیری از ساعت ۷ صبح در سراسر کشور آغاز می‌شود اما تأخیر طولانی در فرایند رأی‌گیری اعتراض برخی از مردم که از صبح زود در صف بودند را به همراه داشت.
رسانه‌های در این زمینه نوشتند؛ در برخی از شعب اخذ رأی شهر یاسوج، سیستم الکترونیکی با اخلال و کندی سرعت همراه بوده که شروع رأی‌گیری را با تأخیر طولانی مواجه کرد و همین امر باعث اعتراض مردم به مسولان برگزاری انتخابات شد.
این موضوع سبب شد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یکساعت در شعبه سی‌وشش یاسوج (مدرسه تیزهوشان) معطل شود.
همچنین در برخی دیگر از شعبه‌های شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر گچساران نیز سیستم الکترونیکی با اخلال و کندی سرعت مواجه بوده و فرایند اخذ رأی را مختل کرده است
همچنین طبق گزارش‌ها، حدود دو ساعت پس از زمان رسمی شروع رأی‌گیری، در شعبه طالقانی، بنسنجان، کارخانه قند یاسوج، مسجد نجف آباد و چند شعبه دیگر رأی‌گیری هنوز آغاز نشده است.
رأی‌گیری در شعبه سی و شش یاسوج از ساعت 8 و 15 دقیقه صبح آغاز شد و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اولین فردی بود که رأی خود را به صندوق انداخت.

  
فیلم ) گلایه مردم از تأخیر در فرایند رأی گیری
 
 بر اساس مشاهدات خبرنگاران کبنا نیوز در یکی از شعب منطقه بنسنجان رأی گیری تا ساعت 9 و 30 دقیقه به تأخیر افتاد. با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری انتظار می‌رفت که تمام دستگاه‌ها و نهادها تمام تلاش خود را انجام دهند تا مردم به آسانی بتوانند رای‌خود را بدهند اما شاهد تاخیرات بسیاری در شعب مختلف رأی‌گیری هستیم و این موضوع مردم را بیش از پیش گله‌مند می‌کند.
ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد رأی‌گیری آغاز شد اما در شعبه‌ی در منطقه بنسجان ما شاهد بودیم که تا ساعت 9 و 30 دقیقه صبح رأی‌گیری به تأخیر افتاد و زمانی که بدنبال دلیل این تأخیر بودیم ادعا شد که هیچ مشکلی وجود نداشته است.
مردم و به‌خصوص پیرمردها و پیرزن‌ها از ماندن در صف‌های طولانی آن هم به مدت چند ساعت خسته شدند و ابراز نگرانی می‌کردند و برخی هم قصد محل ترک رأی گیری را داشتند. حضور پرشور و حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات همواره زبان زد عام و خاص است.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1