کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۲ هزار میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز بیمارستان نرگسی گچساران هزینه شد

26 خرداد 1400 ساعت 15:12

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲ هزار میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز بیمارستان نرگسی گچساران هزینه شد.


2 هزار میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز بیمارستان نرگسی گچساران هزینه شد
به گزارش کبنانیوز، امروز چهارشنبه (26 خرداد 1400) استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲ هزار میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز بیمارستان نرگسی گچساران هزینه شد.
حسین کلانتری در بازدید از بیمارستان نرگسی گچساران، افزود: عملیات اجرایی  بیمارستان نرگسی گچساران مرداد ۹۲ در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع آغاز شد.
وی بیان کرد: بیمارستان ۱۴۲ تخت خوابی نرگسی گچساران از سوی اداره کل راه و شهرسازی به صورت موقت به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شده و در مرحله نصب تجهیزات و شناسایی نقص و ایرادهای احتمالی برای رفع آن و تحویل نهایی است.
کلانتری تصریح کرد: این بیمارستان در ۲ بلوک ۶ و پنج طبقه ساخته شده و در هفته آینده بطور کامل به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار داشت: بیمارستان نرگسی گچساران دارای بخش های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، "سی سی یو" با چهار تخت، ۶ تخت "آی سی یو"، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای این بیمارستان ظرفیت های تخصصی و فوق تخصصی پیش بینی شده است.
کلانتری با اشاره به ظرفیت های این استان در بخش های مختلف به ویژه بخش بهداشت و درمان گفت: ساخت بیمارستان در تمام شهرستان های استان حرکتی شایسته در راستای ارتقای شاخص های درمانی در کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
وی پیگیری احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت با مشارکت تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و افزود: تمام تلاش خود را برای راه اندازی این بیمارستان انجام داده ایم و هم اکنون در مراحل پایانی هستیم.
کلانتری ساخت بیمارستان لنده را مطلوب و رضایت‌ بخش خواند و گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی تا پایان نیمه نخست سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار داشت: عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت در  زمینی به مساحت چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع امسال آغاز شد.


کد مطلب: 435698

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/435698/2/۲-هزار-میلیارد-ریال-ساخت-تجهیز-بیمارستان-نرگسی-گچساران-هزینه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1