تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۴۳۵۶۶۱
نطق انتخاباتی نامزد انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت

سبزی امام زاده جعفر چرا به دوحه قطر صادر نشود؟ / من مدیر اجرایی‌ام / الان وقت حرف زدن نیست / ۹ سال ناامن ترین و سخت ترین منطقه فارس را مدیریت کردم

۱
کبنا ؛نطق انتخاباتی سید محمد یوسف کاظمی بیدک نامزد انتخابات میان دوره‌ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز سه شنبه (25 خرداد 1400) نطق انتخاباتی سید محمد یوسف کاظمی بیدک نامزد انتخابات میان دوره‌ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در گچساران برگزار شد.
در این همایش، خادمی رئیس پیشین آموزش و پرورش ارسنجان در خصوص سید محمد یوسف کاظمی کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای گفت: ایشان فردی متعهد به مردم است، متعهد بودن زمانی کارساز است که کاندیدا از شرایط و مشکلات موجود شهرستان و استان و کشور آگاهی داشته باشد.
وی افزود: آقای کاظمی به دلیل تجربه‌ای که در مقاطع مختلف مدیریتی داشته است با مشکلات موجود و محرومیت‌ها به خوبی آشنا است.  
وی گفت: صداقت و ساده زیست بودن، ملاک‌های دیگری هستند که ایشان دارا هستند.
خادمی اظهار کرد: ایشان پیگیری‌های اداری زیادی دارند، زمانی که در کسوت فرمانداری در ارسنجان خدمت می‌کردند، انقلاب و تحولی در عرصه‌های مختلف این شهرستان ایجاد کردند که از جمله آنها اقداماتی همچون تحول در آسفالت خیابان‌ها، افزایش تعداد زمین چمن، ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها است.
وی افزود: ایشان وزیر راه را به ارسنجان اکرده و اقدامات خوبی در زمینه اخذ اعتبارات راه سازی، بودجه نفت و گاز انجام دادند.
کاظمی کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای گچساران و باشت گفت: بنده فرزند باشت هستم و در گچساران بزرگ شدم، فرزند حاج کاظمی هستم که در محضر اساتید حوزه علمیه قم درس آموخت و در دیار خودش خدمت کرد و ساده زیست. 
وی گفت:  بنده در طول عمر کاری‌ام در بدنه دولت مدیرکل بوده‌ام، مدیر بوده‌ام، انتخابات سال ۹۸ استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان دبیرکل انتخابات مدیریت کردم. 
وی گفت: ما بر سرنوشت خود حاکم هستیم و حضور مردم در پروسه انتخابات مهم است. 
کاظمی گفت: مردم اگر مدیری را نخواهند آن مدیر باید کنار برود، همه دوره مدیریتم برای خدمتگذاری به مردم کار کردم. 
کاظمی گفت: مجلس یکی از ارکان هر کشوری است و وظیفه مجلس قانون گذاری است. مجلس باید قوانینی را برای کشور تصویب کند که گره‌های اقتصادی و معیشتی مردم را باز کند.
وی در ادامه با اشاره به برخی از رفتارهای تبعیض گونه در سطح شهرستان گچساران، اظهار داشت:چند درصد از افراد، ۸ شرکتی که در پتروشیمی گچساران مشعول به کار هستند، نیروهای بومی اعم از متخصص و غیرمتخصص هستند، مسئولان پتروشیمی پاسخی نتوانستند، بدهند! 
وی گفت: چقدر از کرویدر شمال به جنوب و شرق به غرب استفاده کرده‌ایم؟ یکی از مؤلفه‌های پیشرفت ما راه‌های ارتباطی است. در کشاورزی، چقدر حقآبه به ما می‌دهند؟ سال ۹۸ مهندس ناظر سد کوثر در استان فارس، گفته بود؛ ما به استان هرمزگان از سد کوثر آب می‌دهیم، گچساران کی از سد کوثر آب گرفت؟ مسئولان ما کجا بودند؟ سفره‌های زیرزمینی ما خالی شده است، برای اینکه یک متر آب در سفره‌های زیرزمینی ما بیاید باید هزار میلیمتر در سال بارندگی داشته باشیم، در حالی که بیشترین میزان بارندگی ۴۰۰ میلی متر است.  در دشت لیشتر گوجه و هندوانه و ... تولید می‌کنیم ولی صنایع وابسته به آن از جمله بسته بندی و ... را نداریم، اینطور فرزندان ما بیکار نمی‌شوند.
وی در ادامه گفت: گمرک داریم، نزدیک به عراق هستیم، اما سبزی امام زاده جعفر (ع) تا شیراز می‌آید، چرا به عراق و دبی و دوحه قطر صادر نشود؟ چندین برابری که در اینجا به فروش می‌رود می‌توانیم ارزآوری داشته باشیم. اگر  مجادلات سیاسی را تمام کنیم، پدری که به خانه‌اش می‌رود، دیگر شرمنده خانواده‌اش نمی‌شود، سیاسیون فقط به فکر این هستند که این برود و این بماند. من اهل شعار نیستم، آدم اجرایی هستم، سیاسی هستم و بلدم حرف بزنیم، ولی سیاسی حرف زدن کاربرد ندارد، مشکل مردم ما الان اشتغال است، بیکاری است، الان وقت حرف زدن نیست.
او در ادامه گفت: به مسئول بانک گفتم اگر من کاظمی بیایم و بخواهم از بانک شما وام بگیرم چقدر می‌دهید؟ به آن کارگر ساده چقدر وام می‌دهید؟ چرا؟ چرا ازدواج‌ها از هم می‌پاشند؟ فرزند یک خانواده افسزده می‌شود؟ بخاطر چیست؟ بیاییم فکر کنیم، روز قیامت تنها هستیم و باید جواب بدهیم! حالا بیایید دبدبه و کبکبه کنید و بگویید نماینده هستم، غرور داشته باشید، در حالی که باید کمر خم کنید و خدمت‌گذاری کنید.
کاظمی در ادامه گفت: تبلیغات آنچنانی نکردم، ولی رأی شما برایم مهم است، بنده اگر رأی نیاورم مشکلی ندارم، ولی اگر رأی بیاورم مسئولیتم بیشتر می‌شود، چون وقتی مشغول به کار می‌شوم خانواده‌ام فراموش می‌شود. بنده ۹ سال در مشکل‌ترین و ناامن‌ترین شهر استان فارس کار کردم، ناامن‌ترین منطقه را مدیریت کردم و بسیار با مردم ارتباط خوبی داشتم. 
وی گفت: بنده اگر بیایم پروژه‌های نیمه کاره شهرستان‌های گچساران و باشت را تکمیل می‌کنم، پتروشیمی اگر راه بیفتد، کمک بزرگی به مردم خواهد کرد، صنایع جدیدی راه اندازی خواهیم کرد.
نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: زمانی که مدیرکل بودم دو پروژه مرتبط با اشتغال را در لیشتر و امام زاده جعفر(ع) پیگیری کردم، اگر نماینده شوم اولین کاری که خواهم کرد این دو را پیگیری خواهم کرد. من در روستاهای ارسنجان درمانگاه و آزمایشگاه بردم، چرا در امام زاده جعفر (ع) نداشته باشیم؟  افزایش مراکز فرهنگی و ورزشی در روستاها،  اجرای طرح‌ها از طریق سرمایه گذاری خصوصی، استفاده از نیروهای بومی در صنایع گچساران، استفاده از نظریات صاحبنظران، از جمله برنامه‌های بنده برای آینده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رحیمی
برو بچه
45
چرا نظراتو نمایش نمی دی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تاالان کجابودی سید بزرگوار
سید
Iran, Islamic Republic of
سبزی دوحه قطر ........
چرا گناوه دریا داشته باشد ما نداشته باشیم!!!!!
چرا ما سبزی داشته باشیم عراق نداشته باشد خ خ خ

بیشتر شبیه حرفهای دوستمون که برای شادی و نشاط کلیپ ها کوتاه در رسانه های گچساران میگذارد صحبت کرده است خ خ خ
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1