تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۴۳۵۶۰۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۷۰ درصد تسهیلات بازسازی و تعمیرات ناشی از زلزله سی سخت تخصیص یافت

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۷۰ درصد تسهیلات بازسازی و تعمیرات ناشی از زلزله سی سخت خبر داد.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور از مناطق زلزله زده شهرستان دنا بازدید کردند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی ما بازسازی مناطق تخریب شده و آسیب دیده است، گفت: جوابگوی انتظارات غیرمنطقی نیستم.
 کلانتری با بیان اینکه صاحبان منازل باید هر چه سریعتر برای گرفتن تسهیلات بازسازی با بانک‌های عامل قرارداد منعقد کنند، عنوان کرد: تاکنون ۸۰ درصد زلزله زدگان شهرستان دنا با بانک‌های عامل قرار داد منعقد کردند.
 وی بر ضرورت مشارکت جدی مردم برای تسریع در اجرای برنامه‌های احداثی و تعمیراتی شهرستان زلزله زده دنا تاکید کرد.
 نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: کار تعمیرات یک هزار و ۶۶۴ واحد در این شهرستان انجام شده و یا در دست اقدام است.
 کلانتری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد تسهیلات به بازسازی و تعمیرات ناشی از زلزله سی سخت تخصیص یافته است، تصریح کرد: از مجموع ۴۳۱ میلیارد تومان تسهیلات تعهد شده از سوی دولت، ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۱۴۱ میلیارد تومان آن بلاعوض بوده است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز بازسازی ۸۰ درصد واحدهای تخریبی فونداسیون خبر داد و گفت: ۳۰ درصد آنها تا مسقف شده است.
 تابش رئیس بنیاد مسکن کشور نیز در این بازدید، گفت: ساخت ۲۰۰ واحد مسکن شهری و روستایی در مناطق زلزله زده در دنا مسقف شده‌اند.
 وی در خصوص توزیع کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، عنوان کرد: به تازگی از این ستاد مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای خرید درب و پنجره پیش بینی شده که در اختیار صاحبان واحدها قرار گرفت.
 تابش از ابلاغ مصوبه جدید بانک‌ها خبر داد و افزود: براساس این مصوبه ۱۰۰ واحد مسکن در سطح شهر و ۳۰۰ واحد مسکن در مناطق روستایی اجرا می‌شود که در این راستا قراردادهای مربوطه با بانک‌های عامل منعقد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام وتشکر
چرا وام بلا عوض را آزاد نمی کنند تا مردم بتوانند شروع به کار کنند . واقعا بعضی از مردم دستشان خالی است برای شروع کار اگر وام بلا عوض پرداخت می شد کمک زیادی به مردم می گردید. از استاندار محترم که انصافا خیلی زحمت کشیدند وتوجه ویژه ای داشتند خواهشمند است دستور فرمایند تا وام بلا عوض پرداخت شود تا بقیه هم بتوانند شروع به کار کنن.
مستاجر
Iran, Islamic Republic of
والامابخاطرشغل عیال که کارمنداست مجبوریم دراین شهرزندگی کنیم.وضعیت خانه اجاره ای دراین شهر بحرانی وفاجعه باراست.انگشت شماری هم که هرماه برای اجاره میذارندقیمتهاوحشتناک ونجومی است.همه مسوولین دراین شهربه خواب فرورفته اند.البته اقایان مفت درمنازل دولتی لم داده اندودردسری ندارند...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1