تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۴۳۵۶۰۳
در جمع مردم شهرستان مارگون مطرح شد

مهدی روشنفکر: مشارکت پایین راه ورود افراد ضعیف به دولت را فراهم می‌کند

۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: مردم نارسایی‌ها و مشکلات را به پای نظام حساب نکنند و قطعاً با مشارکت پایین راه برای ورود افراد ضعیف و ماندگاری وضعیت نامطلوب فراهم می‌شود و این وسط فقط خود ما مردم هستیم که ضرر می‌کنیم.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، مهدی روشنفکر در جمع مردم شهرستان مارگون اظهار داشت: انتخابات نشان از ظهور روح دموکراسی و آزادی عقیده در هر جامعه است، اگر امروز جامعه ما شور انتخاباتی را به خود می‌بیند حاصل انقلاب سال ۵۷ به رهبری امام خمینی ره است، انقلابی که جامعه ما را از یوغ استکبار رهانید و جامعه را از شمیم دل‌انگیز آزادی و استقلال سرشار نمود.
 وی افزود: دشمن امروز زهر دار و خشمگین‌تر نسبت به دیروز و ما قبل از انقلاب در اندیشه فرصتی مناسب برای وارد کردن ضربه به کالبد مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است، و اگر نبود رشادت‌های بی مثال مردم نجیب و وفادار کشور عزیزمان امروز جامعه ما در آرامش و امنیت کامل به سر نمی‌برد.
 نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از آنکه از موشک هراس داشته باشند، از وحدت و انسجام در ایران ترس دارند و نمونه بارز این انسجام و وحدت حضور در عرصه‌های مهم نظیر انتخابات است.
 عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به تلاش‌های گسترده دشمنان این خاک و دیار برای وارد کردن ضربه به پیکره نظام، بیش از هر زمانی وحدت و انسجام لازم است تا یک‌بار دیگر چون گذشته دشمن مأیوس و ناامید شود.
 مهدی روشنفکر افزود: از همه مشکلات موجود جامعه آگاه هستیم و بی‌تردید بخش اعظمی از این مشکلات ناشی از تحریم‌ها و بخش دیگری نیز ناشی از سوء مدیریت در جامعه است.
 وی بیان کرد: در واقع فلسفه انتخابات ایجاد تغییر در وضع موجود است و مردم برای رسیدن به وضعیت بهتر و مطلوب در جامعه باید با انتخاب فرد اصلح به سمت اصلاح امور گام بردارند.
 روشنفکر اظهار داشت: مردم نارسایی‌ها و مشکلات را به پای نظام حساب نکنند و قطعاً با مشارکت پایین راه برای ورود افراد ضعیف و ماندگاری وضعیت نامطلوب فراهم می‌شود و این وسط فقط خود ما مردم هستیم که ضرر می‌کنیم.
 این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مشارکت گسترده در انتخابات و ضرورت توجه به انتخاب فرد اصلح، گفت: همه ما باید تلاش کنیم که انسجام و وحدت در جامعه تقویت شود و در عرصه انتخابات انتخاب اصلح را مد نظر داشته باشیم، چرا که عدم دقت در انتخاب افراد مساوی با سپردن امور به دست افراد غیر متخصص و مدیران غیر متعهد است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار وحدت
..
Iran, Islamic Republic of
هیچ نماینده ای تا الان همچون شما نبوده است و نخواهد بود سردار وحدت
Iran, Islamic Republic of
چه خلوطه
Iran, Islamic Republic of
اول برو رو غلط املاییت کار کن عزیزم بعد بیا نظر بده
دنا
Iran, Islamic Republic of
مثل او مجلس یازدهم که ضعیف ترین مجلس هسنش رئیس جمهور هم مثل خودتون هست
لودابی
Iran, Islamic Republic of
کارشناس عزیزمشارکت پایین به نفع شماست ...اگرمشارکت رفت بالاکارتون تمام....من خودم طرفدارسینه چاکت بودولی درانتخابات به محسن رضایی رای میدم
معلم
Iran, Islamic Republic of
جناب مشارکت چه پایین بو چه بالا بو مدیران همین بادمجونای دور قاب داخل ستادها ی تبلیغاتی اقایونند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1