کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحرکات و فعالیت‌های انتخاباتی میاندوره 1400 مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت؛

ادامه فعالیت‌های انتخابانی محمدپور: مردم آرامش می‌خواهند / هیچ نگاه قومیتی ندارم / اینجا لیانشامپو نیست ( + تصاویر )

24 خرداد 1400 ساعت 12:01

فعالیت‌های انتخاباتی ریحان محمدپور ده‌بزرگ نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت ادامه دارد. دیدارهای مردمی او پررونق شده و سبد آرایش روز به روز افزایش پیدا می‌کند. محمدپور با جمعی از مردم روستاهای سربیشه و روستای شمس عرب دیدار کرد و با آنها به گفت‌وگو نشست.


فعالیت‌های انتخاباتی ریحان محمدپور ده‌بزرگ نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت ادامه دارد. دیدارهای مردمی او پررونق شده و سبد آرایش روز به روز افزایش پیدا می‌کند. محمدپور با جمعی از مردم روستاهای سربیشه و روستای شمس عرب دیدار کرد و با آنها به گفت‌وگو نشست.
به گزارش کبنا، ریحان محمد پور همچنین در نطق انتخاباتی‌اش در شهرستان گچساران و گفت: افتخار می‌کنم 20 سال در دستگاه قضا کار می‌کنم و همکار آیت الله رئیسی بودم که همه خدماتش را دیدند.
من محمدپور هستم؛ مگر اینجا «لیانشامپو» است؟/ ترقه بازی را در جلسات جمع کنید، مردم آرامش می‌خواهند
متن کامل صحبت‌های محمدپور به شرح زیر است؛
 نامزد انتخابات میان دوره یا مجلس گفت:: مگر اینجا لیانشامپو است، مردم حرمت دارند این ترقه بازی را در بین جلسات خودتان جمع کنید چرا که مردم آرامش می‌خواهند و باید عمل کنید، ما برای برون رفت از وضعیت موجود باید با هم باشیم.
 ریحان محمدپور، نامزد انتخاباتی میان دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی‌اش گفت: درود و سلام می‌فرستم به روح پاک شهیدان که هرچه داریم از برکت خون شهیدان است، از همه عزیزانی که در این گرمای طاقت فرسا تشریف فرما شدید نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 وی افزود: من محمدپور هستم. برای شعار و تکرار مکررات نیامده ام که اگر چنین بود هرگز قدم بر نمی‌داشتم و درهمان مسئولیت‌هایی که داشتم با زحمت کمتری در خدمتتان بودم.
 محمد پور تصریح کرد: همشهریان عزیرم منان شاءالله اگر در انتخابات قبول هم نشدم، بازهم در خدمت شماها خواهم بود و ان شاءالله در هر شرایطی من هستم برای نوکری شما، چراکه امتحان خود را پس داده‌ام من با مطالعه و آمایش سرزمینی منطقه اطلاع دارم و نیز برنامه و طرح دارم.
 نامزد انتخاباتی میان دوره‌ای مجلس یازدهم اظهارکرد: من محمدپورم. عزیزان ما مشکلاتی در سطح کشورمان داریم و درحال حاضر در شرایطی قرار داریم که به نوعی نسبت به دوران دفاع مقدس هم مشکلات بیشتری را تجربه می‌کنیم.
 وی درادامه گفت: مشکلات بیکاری، تحریم، تورم، خشکسالی و...در کشورمان داریم واما مشکل منطقه ما مشکل بیکاری حوانان است و آمده‌ام تا از کوچکترین توانمندی و ظرقیت برای دیارم قدم مثبت بردارم.
 محمد پور تصریح کرد: مردم از جریان‌های سیاسی خسته‌اند و کار و تلاش می‌خواهند، متاسفانه در هر خانواده‌ای چند جوان بیکار داریم و اما چه راهکاری برای رفع این موضوع داریم؟ که ان شاءالله اگر به بهارستان رفتیم هر ۶ ماه یکبار جلوی مردمم زانو می‌زنم و گزارش اقدامات خواهم داد.
 وی درادامه افزود: مردم برای برون رفت از وضعیت موجود کار و تلاش می‌خواهد، مردم می‌خواهند ببینند که کلنگ بزرگترین کارخانه جات در گچساران زده شده تا بخاطر رفع معظل بیکاری فرزندانشان هم آرامش داشته باشند.
 نامزد انتخاباتی میان دوره‌ای مجلس یازدهم اظهارکرد: بیکاری مصیبتی برای شهرستان ماست، که هر هفته باید چند جوان را در جاده‌ها از دست بدهیم آنهم تحت عنوان زشت شوتی؛ درحالی که اینها جوانان ما هستند..
محمدپور گفت: پدری می‌گوید به بچه‌هایم قرص خواب می‌دهم که بخوابند و بیرون ازمنزل نروند چون بیکارند، توجه کنید که طایفه گرایی مشکلات ما را حل نخواهد کرد. عزیزان مسائل و مشکلات زیاد است و در زمینه چینش نیروی انسانی در وزارتخانه و پایتخت باید با برنامه اقدام کنیم، کار، کار، کار و پیکیری، پیگیری وپیگیر. پس کمک کنید تا از این شرایط و فرصتی که داریم نیزبتوانم در خدمتتان باشم.
وی درادامه خطاب به رقبای انتخاباتی‌اش تصریح کرد: مگر اینجا لیانشامپو است، مردم حرمت دارند این ترقه بازی را در بین جلسات خودتان جمع کنید چرا که مردم آرامش می‌خواهند و بایدعمل کنید. ما برای برون رفت از وضعیت موجود باید با هم باشیم و دست در دست هم باشیم و همه چیز را برای هم بخواهید تا خداوند یاری‌مان کند.
محمدپور تصریح کرد: بنده هیچ نگاه قومیتی ندارم، باید فرهنگ سازی کنیم و اتحاد داشته باشیم، دقت کنیم و بصیرت داشته باشیم.
نامزد انتخاباتی میان دوره‌ای مجلس یازدهم ادامه داد: در بحث انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری خیلی مهم است و ان شاءا لله در دولت جدید، دولت حضرت آیت الله رئیسی امید و انگیزه مضاعفی به ملت بزرگ ایران اسلامی خواهد داد.
وی درادامه افزود:20 سال افتخار دارم در دستگاهی حضور دارم که حضرت آیت الله رئیسی است و اقداماتشان را می‌بینم که تاکنون برای رضای خداوند کار می‌کنند و مدیرانش سالم‌ترین نیروها هستند.
محمدپور در پایان گفت: به تک تک کاندیداهای محترم، احترام می‌گذاریم و هرچه خیر و مصلحت مملکتمان است نیز اتفاق بیافتد. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار


کد مطلب: 435572

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/435572/2/ادامه-فعالیت-های-انتخابانی-محمدپور-مردم-آرامش-می-خواهند-هیچ-نگاه-قومیتی-ندارم-اینجا-لیانشامپو-نیست-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1