کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد: محدودیت‌های تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها لغو شد / تذکر سخت به مدیران / خرم‌روز: مدیران نباید امکانات دولتی را به نفع کاندیدای خاص هدایت کنند

24 خرداد 1400 ساعت 11:39

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: محدودیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرها لغو شد و کاندیداهای انتخابات شوراها می‌توانند از بنر و تبلیغات محیطی بهره ببرند.


فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: محدودیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرها لغو شد و کاندیداهای انتخابات شوراها می‌توانند از بنر و تبلیغات محیطی بهره ببرند.
به گزارش کبنا، صبح امروز دوشنبه (24 خرداد ماه 1400) شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان و با حضور حجت الاسلام خرمروز مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و میلاد حضرت امام رضا (ع) و روز دختر، اظهار داشت: پیروی از سیره عملی ائمه اطهار سعادت دنیا و آخرت را دنبال خواهد داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات را پیش رو داریم، اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله برای ما امنیت، سلامت و رضایت مردم در برگزاری انتخابات است.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی حق ندارند، به نفع یا علیه کسی فعالیتی داشته باشد، افزود: برای اجرای قانون با کسی تعارف نمی‌کنم و هر کسی که بخواهد به سلامت و امنیت انتخابات خدای نکرده خدشه‌ای وارد کند، برابر قانون با او برخورد خواهیم کرد.
احمدی گفت: ماها به عنوان مسئولان نظام اسلامی باید مدافع حق مردم باشیم و یقین داشته باشید، آن‌هایی که اخلاق و قانون را رعایت نکنند در دنیا و زندگی شخصی خودشان دچار خسران خواهند شد، چرا که رأی مردم حق ناس است و به فرموده بزرگان و روایات دین مبین اسلام خداوند متعال از حق ناس نمی‌گذرد.
فرماندار بویراحمد در ادامه با انتقاد شدید اللحن از مدیران، اظهار داشت: بعضی مدیران جلسات را جدی نمی‌گیرند و به مصوبات جلسات بی اعتنایی می‌کنند که به آنها تذکر جدی می‌دهم. مدیران باید تمام امکانات و لوازم مورد نیاز برگزاری انتخابات در اختیار هیئت اجرایی و نظارت قرار دهند و در این راستا هیچ گونه کوتاهی پذیرفته نمی‌شود و با مدیران سهل انگار برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی گفت: هیچ مدیری حق ندارد که در این چند روز مرخصی برود و همه باید پای کار باشند تا انتخاباتی پرشور، سالم و امنی برگزار کنیم.
تبلیغات محیطی و نصب بنر نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج
فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه جوسازی مسموم رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی که موج سواری خود را بر احساسات مردم نسبت به انتخابات از ماه‌ها قبل شروع کردند، اظهار داشت: این مسئله ضرورت زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را دوچندان کرده است.
 رئیس هیئت اجرایی انتخابات مرکز استان تصریح کرد: با توجه به شرایط محدودیت‌های کرونایی کسب و کار و همچنین شور و نشاط انتخاباتی؛ به منظور حمایت از صنوف و بالا بردن مشارکت اجتماعی، برخی محدودیت‌ها در تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد لغو می‌شوند.
رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا شهرستان گفت: به خاطر شرایط کرونا ایجاد ستاد تبلیغات برای نامزدهای شوراهای اسلامی ممنوع اعلام شد؛ ولی از آنجایی که در شرایط کنونی جذب مشارکت در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است تبلیغات محیطی و نصب بنر در اماکن عمومی و پر تردد باید با مجوز شهرداری‌ها صورت بگیرد و بلامانع است.
وی از نامزدهای شورای اسلامی خواست که با استفاده از روش‌های نوین تبلیغات و قابلیت‌های فضای مجازی که امروزه در دسترس همه است، استفاده کنند.
 فرماندار بویراحمد در پایان ابراز امیدواری کرد مردم با مشارکت بالا در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات سیاسی مرکز استان بیفزایند.
حجت الاسلام خرم روز رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: مدیران نباید خدای نکرده امکانات دولتی را به نفع کاندیدای خاص هدایت کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات مسئله بسیار مهمی برای کشور ما است، اظهار داشت: همه مسئولان باید برای برگزاری انتخابات پرشور نهایت همکاری را با دست اندرکاران، مجریان و اعضای هیئت نظارت داشته باشند.
خرمروز گفت: باید به گونه‌ای باشد که روز انتخابات کمبود امکاناتی نداشته باشیم. و انتخابات پرشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری محقق شود.
 

 
 


کد مطلب: 435570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/435570/2/فرماندار-بویراحمد-محدودیت-های-تبلیغات-نامزدهای-انتخابات-شوراها-لغو-تذکر-سخت-مدیران-خرم-روز-نباید-امکانات-دولتی-نفع-کاندیدای-خاص-هدایت-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1