تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۳۵۵۰۵
با حضور ورزشکاران افتتاح شد

افتتاح ستاد انتخاباتی بانوان محسن رضایی در کهگیلویه 

۰
کبنا ؛ آیین افتتاح ستاد بانوان شهرستان کهگیلویه با حضور پرشور بانوان، جمعی از ورزشکاران و مسئولان ستاد شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، در ابتدای جلسه رئیس ستاد مرکزی کهگیلویه حاج مظفر قهرمانی از چهره های سیاسی_فرهنگی ومطرح شهرستان کهگیلویه ضمن عرض خیرمقدم گفت طی روزهای باقیمانده برای معرفی هر چه بهتر و توانایی های دکتر رضایی تقاضای حضور و مشارکت فعال در انتخابات را داریم.
خیرالله انصاری هم در ایین افتتاحیه ستاد بانوان دکتر محسن رضایی گفت؛ما امروز در جایگاهی قرار گرفتیم که میبینیم در جایجای دنیا زخم خوردهها و کسانی که دنبال این هستند که ضربه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند تا بتوانند با تکیه بر جاسوسان داخلی و خارجی خودشان را در کشور جا بدهند،
اما کور خوانده اند و نمیدانند دکتر محسن رضایی که هشت سال در دفاع مقدس جانانه دفاع کرد و جنگید و امروز هم در رقابت و رفاقت با دیگر کاندیداها پا به عرصه انتخابات گذاشته است.
وی تصریح کرد؛ مردم بدانند کسانی که خدمت را صادقانه نمی شماردند و نگاها را سیاسی میدانستند و از بعد اقتصادی نگاهی به مردم نداشته اند گذشته است .
در ادامه وی افزود؛امروز وقت آن است که در این عرصه و انتخابات پرشور همچون گذشته شرکت کنیم.
در ادامه خیرالله انصاری اظهار داشت؛خوشبختانه کسانی وارد عرصه انتخابات شده اند که با اقتدار و صلابت و همچنین تفکرات اقتصادی و معیشتی مردمی ملت را پای صندوق های رای فرا میخوانند.
و در پایان عنوان کرد؛ دیگر کشورهای دنیا مخصوصا آمریکا و اسرائیل با وجود جاسوسانی که دارند دنبال برنامه ریزی هایی هستند که مردم را به عدم حضور در انتخابات ترغیب کنند اما کاندیداهای محترم در مناظره مخصوصا جناب دکتر محسن رضایی همین بس جوری عمل کردند که مشی خدمت صادقانه خود را برای مردم به خوبی توضیح و تشریح دادند و ما هم باید بر حسب وظیفه پای صندوق های رای برویم.
مسئول ستاد بانوان شهرستان کهگیلویه در حاشیه این آیین گفت: بانوان در مشارکت افزایی انتخابات به دلیل داشتن مدیریت خانواده نقش موثری دارند که بار دیگر در انتخابات ۱۴۰۰ به وظیفه انقلابی و ملی خود عمل می کنند.
اعظم فرخ زاده افزود: زنان با ایجاد فضای تفکر و تعقل در خانواده و بحث و گفت و گو با بقیه افراد می‌توانند در شور انتخاباتی، شناساندن و معرفی کاندیداها موثر واقع شوند، امروزه حضور حداکثری بانوان در بطن جامعه نیز کاملا محسوس و قابل مشاهده است که قطعا نقش موثری در ارتقای جایگاه تاثیرگذاری آنها در جامعه ایفا می‌کند.
وی با اشاره به مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: مشکلات مخصوصا اقتصادی در جامعه بیداد می کند و زنان این فشارها را بیشتر احساس می کنند، لذا باید به عنوان بخشی از جامعه در حل این بحران ها با انتخاب یک متخصص اقتصادی تمام تلاش خود را بکار گیریم.
فرخ زاده اضافه کرد: در گفتمان حاج محسن رضایی امید برای زندگی و تلاش برای حل معضلات اقتصادی حس می شود، لذا به نمایندگی از جامعه بانوان و مخصوصا ورزشکار استان از ایشان به عنوان یک شخصیت انقلابی اعلام حمایت می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1