تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۴۳۵۳۱۱
همایش حامیان «سید ابراهیم رئیسی» با حضور سعید محمد برگزار شد

روشنفکر پاسخ منتقدان «آرمان بیگلری» را داد / امروز کشور به سرانگشتان شما نیاز دارد

۳
کبنا ؛نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در همایش حامیان سید ابراهیم رئیسی در یاسوج تلویحاً پاسخ منتقدان آرمان بیگلری را داد و  گفت: از برادر خوبم، آقای «حاج آرمان بیگلری»، فردی تحلیل‌گر با معلومات بالا و برنامه‌ریز تشکر می‌کنم به جهت مدیریت خوب‌شان در ستاد مرکزی آیت الله رئیسی.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 19 خرداد ماه 1400) همایش تجمع بزرگ حامیان «سید ابراهیم رئیسی» در پارک ولایت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا و مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش کبنا؛ مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در خصوص ویژگی‌های سردار سعید محمد گفت: ایشان شخصی است که با توجه به قابلیت‌هایی که داشت توانست در سن ۳۸ سالگی  درجه‌ی سرلشکری را اخذ کند و در ۵۳ سالگی به عنوان جوانترین کاندیدا پا به عرصه‌ی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گذاشت.

وی سعید محمد را یادگار عملیات مرصاد دانست و با بیان اینکه سد کرخه و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از جمله کارنامه موفق این خدمتگزار مردم است، گفت: من از جانب این مردم از توجه ویژه‌ی دکتر محمد نسبت به تسریع جاده‌ی پاتاوه و دهدشت تشکر ویژه کنم.
وی در خصوص نقش سعید محمد در انتخابات پیش رو گفت: در این دورانی که تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری است، سردار محمد هر روز، از این شهر به  آن شهر می‌روند تا مردم را تشویق کنند که در انتخالات شرکت کنند.
روشنفکر در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها و شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد قریب به ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، دارای یک درصد کل مساحت کشور و یک درصد جمعیت کشور است اما خوشبختانه در دوران دفاع مقدس و در تمام میادینی که لازم به حضور بود، حرف برای گفتن داشت. استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سهمی حدود ۲۰ درصد نفت و گاز کشور، ۲۵ درصد از نمونه‌های پوشش  و داروهای گیاهی، ۱۰ درصد آب کل کشور است، اما شاهد هستیم که استان در مشکلات و آسیب‌های اجتماعی گرفتار شده است.

روشنفکر در خصوص انتخابات پیش رو گفت: امروز کشور و نظام به سرانگشت شما مردم نیاز دارد. اگر دیروز سردار سلیمانی جان به جانان داد و شهید شد، اگر دیروز سردار سلیمانی سر، دست و بازو را در راه انقلاب داد امروز کشور به حضور شما و رأی شما نیاز دارد. دشمنان دعوت به سکوت می‌کنند، تاکید می‌کنند با صندوق‌های رأی قهر کنید. اما شما فریب نخورید. این را بدانید که حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب شخص اصلح حتماً تغییر را بدنبال خواهد داشت. کسی می‌تواند تغییر ایجاد کند که توان تعامل و اتحاد  میان سه قوه را داشته باشد، انصاف داشته باشد و بنابر این ویژگی‌ها مرد این میدان حضزت آیت الله رئیسی است.
 وی خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه در انتخابات و گزینه اصلح انتخاب کردن تغییر به همراه دارد و کسی می‌تواند تغییر ایجاد کند که تجربه داشته و توان اتحاد سه قوه را دارد و انصاف و عدالت داشته باشد و مرد این میدان حضرت آیت الله رئیسی است.
 نماینده مردم درمجلس با تاکید بر حفظ اخلاق انتخاباتی مورد تاکید رهبری گفت: قدرت نظام در همه امور به پشتوانه مردم باز می‌گردد. خواص و دست اندرکاران نباید انحصارطلب باشند و بین مردم و دست اندرکاران فاصله ایجاد شود.
روشنفکر در بخش پایانی صحبت‌هایش از مردم تشکر کرد و گفت: باید بر اساس وظیفه یک نکته را بگویم. از برادر خوبم، آقای «حاج آرمان بیگلری»، فردی تحلیل‌گر با معلومات بالا و برنامه‌ریز تشکر می‌کنم به جهت مدیریت خوب‌شان در ستاد مرکزی آیت الله رئیسی.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متا سفانه اینکه حزب ندای وحدت بخواهد ستاد رییسی و جریان رییسی را به نفع خود تصاحب کند .این برای اقای رییسی که طرفداران زیادی در استان دارد خیلی بد خواهد بود.در ضمن با این جور کارها فقط تنفر مردم از شماها بیشتر خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
اول وظیفه همه‌ ماست که حتما در انتخابات شرکت کنیم
دوم اینکه: یک آدم تحلیل گر و برنامه ریز باید مدیریت بحران بداند که در بحران کرونا خدای ناکرده شهر یاسوج به وضعیت قرمز ازلحاظ کرونایی نرسد
Iran, Islamic Republic of
بعد انتخابات میفهمین دلیل سکوت دلیل قبال ارمان را
بهادران
Iran, Islamic Republic of
همانطوریکه که خودت در میتینگ های انتخاباتی می فرمودی انشاء الله سه سال دیگه باید بساطتت را جمع کنی بخاطر عملکرد ناصوابت ..
Iran, Islamic Republic of
کجات داره میسوزه
Iran, Islamic Republic of
سه سال اینده باارای هشتادهزار پیروزه میدانییم چون تنهانماینده توچهل سال انقلاب خوب بوده وباعث ابروی بویراحمد شده
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت رو
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت رو مردم تو رو شناخته اند
Iran, Islamic Republic of
وحدت را .
بالا پایین کردید
وحدت را عوض کردید
دوست و دشمن راه انداختید
جریان جریان بیداد میکند پیش بچه های جریان
Iran, Islamic Republic of
احسنت براین حماسه
امیربان
Iran, Islamic Republic of
آخی عامل بدبختی خوت وتیمت وجریان ندای ایشون هست
Iran, Islamic Republic of
خودتون را اویزون رییسی کردید گفتید اگر رییس جمهور شد ابی برایتان گرم میشود.بابا بروید یکم فکر کنید عملکرد شما در مجلس ملاک است .این جور کارها و پاچه خواری ها به دردتان نمیخورد
Iran, Islamic Republic of
زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی در استان به ویژه بویراحمد و دنا و مارگون بسیار بسیار بسیار ضعیف هست.زیر ساخت ها و امکانات توسعه‌ای در استان بسیار بسیار نیازمند تحول سریع و جدی و اساسی هست.توسعه استان بدون زیرساخت ها و تحول صنعتی و تکنولوژیکی مهیا و میسر نمی باشد.استان در بخش راهها و جاده ها و حوزه حمل و نقل کالا و بار و مسافر دچار ضعف و نارسایی جدی و پر اهمیت می باشد.چهره فقر و نابرابری و بی عدالتی در شهرستان های استان به وضوح دیده می شود.در بخش درمان و بیمارستان ها ضعف اساسی وجود دارد.در بحث حوزه اجتماعی خودکشی و فقر در جوانان شایع و رایج هست.در بحث صنعت استان بسیار بسیار بسیار نیازمند اقدام جهادی مسولان و مجریان و متولیان لشکری و کشوری می باشد.
Iran, Islamic Republic of
استان به شدت محروم ما نیازمند اقدام تحولی و سریع و عاجل می باشد.
Iran, Islamic Republic of
فقر و بیکاری و خودکشی در دنا و مارگون لوداب پاتاوه سادات محمودی بیداد می کند.امکانات آموزشی و تحصیلی در دنا و پاتاوه و مارگون و لوداب نیست آموزش های عمومی و تخصصی در در این شهرستان ها وجود ندارد.راه آبادانی و عمران بسیار کم هست.حوزه درمان و بهداشت نیازمند اقدام عاجل هست.امکانات فرهنگی کم هست.ضعف جدی در همه ابعاد و در همه سطوح در مناطق دنا مارگون لوداب پاتاوه اما سادات محمودی وجود دارد.اینترنت به قدر کافی وجود ندارد.
تیپو
وحدت یعنی هرچی من گفتم با من موافق باشید. هیچ برنامه ای ندارید. اینهم مثل خودته
یاس
Iran, Islamic Republic of
سه سال دیگه متوجه خواهید شد که انتخاب ریس ضعیف دفتر چه تاثیری بر ریز ارای خواهید داشت
از طرفی مردم مقابله با زارع قرار دادی از طرف ان را دعوت میکنید و اجماع مکنید مردم ندای وحدت برای همیشه بساط شما را جمع خواهد کرد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1