کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین افتتاح ستاد جبهه پایداری در حمایت از «رییسی» در دهدشت مطرح شد

اگر مردم اینبار بد انتخاب کنند کشور سیلی محکمی خواهد خورد

18 خرداد 1400 ساعت 0:32

شامگاه یکشنبه(16 خردادماه 1400)ستاد جبهه پایداری در حمایت از «سید ابراهیم رییسی» در دهدشت ،با حضور رییس جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد،روحانیون،اقشار مختلف مردم و جوانان افتتاح شد.


شامگاه یکشنبه(16 خردادماه 1400)ستاد جبهه پایداری در حمایت از «سید ابراهیم رییسی» در دهدشت ،با حضور رییس جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد،روحانیون،اقشار مختلف مردم و جوانان افتتاح شد.
حجت الاسلام عبدی پور،رییس جبهه پایداری استان
در این آیین انتخابات ریاست جمهوری را از دو نگاه بررسی کرد و گفت:تفکیک جمهوریت از اسلامی بودن نظام ما نگاهی غلط است،چرا که اساس اسلام به حضور مردم تاکید دارد.
وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) تا مردم از او نخواستند بار امامت به دوش نگرفت،بیان کرد:هدف عده ای تضعیف اسلام است اگر خروجی جمهوریت به نفع انها بود می گویند دموکراسی است،اگر به نفعشان نباشد بازی عوض می شود و میگویند جمهوریتی در کار نیست.
عبدی پور ادامه داد:حضور مردم پای صندوق رای آثار خوبی برای قدرت و استمرار نظام دارد،اگر مردم پای انقلاب بمانند و مشارکت در انتخابات داشته باشند عزت نظام هم در داخل و هم در خارج چند برابر می شود.
وی گفت:باید تلاش کنیم مردم را به رای دادن تشویق کنیم و این کار عین عبادت است،چونکه حضور در انتخابات باعث اقتدار مملکت است،پشتوانه پیشرفت  و صیانت از کشور است.
این مسوول افزود:رییس جمهوری آمد و تمام زندگی مردم رابه مذاکره گره زده است،ظرفیت های داخلی را به کار نبست و کشور را عملا تعطیل کرد.
وی گفت:اگر امروز رییسی را اصلح می دانیم به خاطر این است که عملکرد او در قوه قضاییه پیش چشم ماست،در همه عرصه ها تیم قوی دارد.
عبدی پور در پایان تاکید کرد:اگر مردم اینبار نیز بد انتخاب کنند،کشور سیلی می خورد که جمع کردنش سخت است.
 


کد مطلب: 435186

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/435186/2/اگر-مردم-اینبار-بد-انتخاب-کنند-کشور-سیلی-محکمی-خواهد-خورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1