کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عصر امروز با حضور محمد حسن قدیری ابیانه و اقشار مختلف مردم برگزار شد

افتتاح ستاد انتخاباتی «سید ابراهیم رئیسی» در کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم و تصاویر )

17 خرداد 1400 ساعت 19:36

ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمد حسن قدیری ابیانه (سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا) افتتاح شد.


ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمد حسن قدیری ابیانه (سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا) افتتاح شد.
  

به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( دوشنبه 17 خرداد ماه 1400 ) آئین افتتاح ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا برگزار شد. در این آئین برخی از چهره‌های شاخص اصولگرایی، روحانیون، حجت الاسلام و المسلمین پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان، سید مسعود حسینی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد و سایر اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
این ستاد به ریاست خلیفه خلقی‌پور افتتاح شد.
اخیراً بحث‌های زیادی روی ستاد مرکزی «سید ابراهیم رئیسی» انجام گرفت، تا جایی که اختلافات بر سر ریاست اصلی ستاد رئیسی به سطح جامعه هم کشانده شده بود. علی‌نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در نامه‌ای به وزارت کشور، مسئولان ستادهای انتخاباتی «رئیسی» در استان‌ها را معرفی کرد که در آن «آرمان بیگلری» به عنوان رئیس ستاد مرکزی رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده بود و در واقع نامه‌ی نیکزاد تکلیف همه را برای ریاست اصلی ستاد روشن کرد.
در مراسم افتتاح ستاد سید ابراهیم رئیسی که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و وحدت اصولگرایان برگزار شده بود، آرمان بیگلری حضور پیدا کرد و صاحب‌نظران حضور او را معنادار و یک پاسخ دقیق به منتقدانش می‌دانند. بیگلری هر چند به گفته برخی دعوت از غلام‌محمد زارعی برای افتتاح ستاد مرکزی اشتباه کرده بود، اما حضورش در افتتاح ستاد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و وحدت اصولگرایان به برخی فکرهای اشتباه و سخنان در باب اختلاف پاسخ داد.

 کروبی نیا معین ستاد کشوری انتخابات آیت‌الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد فقط یک حکم ریاست ستاد مرکزی برای آقای آرمان بیگلری صادر شده و وی مسئولیت شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.
 مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این زمینه گفت: از طرف ستاد مرکزی کشوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فقط آرمان بیگلری به عنوان رئیس ستاد مرکزی استان معرفی شده و برگزاری هرگونه تجمع و سخنرانی صرفاً با هماهنگی آرمان بیگلری مقدور می‌باشد.
 آیین افتتاح ستاد مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهر یاسوج در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ با نامه آرمان بیگلری به فرمانداری شهرستان بویراحمد اجازه برگزاری گرفت. آرمان بیگلری مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با همراهی جمعی از مسئولان کارگروه‌های ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی حضور پیدا کرد.
 
 


کد مطلب: 435169

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/435169/2/افتتاح-ستاد-انتخاباتی-سید-ابراهیم-رئیسی-کهگیلویه-بویراحمد-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1