کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشستی مطرح شد؛

آخرین تصمیم پیرامون انتخاب رئیس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد

29 ارديبهشت 1400 ساعت 17:32

جلسه ای با حضور نمایندگان «شورای وحدت اصولگرایان» و «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» در خصوص انتخاب رئیس ستاد مرکزی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد.


حجت الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسه ای با حضور نمایندگان «شورای وحدت اصولگرایان» و «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» در استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون انتخاب رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (29 اردیبهشت 1400) حجت الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به خبرنگار کبنانیوز، گفت: در این جلسه به پیشنهاد اکثریت اعضا تصمیم بر آن شد که بنده و آقای دکتر هدایت خواه به عنوان رؤسای هر دو مجموعه، با آقای مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون، سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده دیگر افراد ذی نفوذ، نمایندگان پیشین، سیاسیون و افراد ذی نفوذ اقوام در استان تماس و جلساتی داشته باشیم و در خصوص معرفی رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشورت و تصمیم گیری کنیم.
حجت الاسلام پناهی افزود: بعد از مشورت با این افراد، فردی را به ستاد تهران به عنوان مسئول ستاد آقای «سیدابراهیم رئیسی» در استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد بدهیم.
 


کد مطلب: 434358

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/434358/2/آخرین-تصمیم-پیرامون-انتخاب-رئیس-ستاد-مرکزی-سید-ابراهیم-رئیسی-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1