کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز برگزار شد؛

نشست شورای تامین گچساران با اصحاب رسانه

28 ارديبهشت 1400 ساعت 14:08

نشست شورای تامین شهرستان گچساران با اصحاب رسانه پیرامون موضوع انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد. 


نشست شورای تامین شهرستان گچساران با اصحاب رسانه پیرامون موضوع انتخابات ۱۴۰۰ در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. 
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز سه شنبه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) در این نشست فرماندار گچساران با تمجید از رسانه ها اظهار کرد: در دنیای جدید رسانه ها در محور مسائل قرار دارند، لذا وظیفه اصحاب رسانه و مطبوعات سنگین است. 
علیرضا اتابک با بیان اینکه رسانه ها در برخی برهه ها باید بیش از پیش با دستگاه های اجرایی همیاری داشته باشند گفت: دستگاه اجرایی بنا بر شرایط زمان استراتژی های مختلفی بکار می گیرد، رسانه نیز در برهه های زمانی متفاوت باید متناسب با شرایط استراتژی و رفتار متفاوتی داشته باشد.
اتابک افزود: در دوره ویروس کرونا رسانه ها اگر هم افزایی به منظور اطلاع رسانی و آگاهی رسانی نداشته باشند نمی توانیم به اهداف ستاد کرونا بطور کامل برسیم.
اتابک با بیان اینکه اصحاب رسانه درد جامعه و مشکل جامعه را به درستی تشخیص می دهد افزود: در دوره انتخابات نیز یکی از وظایف رسانه ها ایجاد شورآفرینی و انتشار مطالب در فضای سالم انتخاباتی است. 
اتابک افزود: نهادهای فرهنگی نیز وظیفه دارند در جهت ارتقای سطح سواد جامعه و اصحاب رسانه، تلاش کنند.
حجت الاسلام محمدصدرا ادیبان دادستان شهرستان گچساران نیز در خصوص رعایت قانون مطبوعات و جرم های مطبوعاتی توضیحاتی ارائه داده و گفت: اصحاب رسانه نسبت به مسائل قانونی مطبوعاتی مطالعه بیشتری داشته باشند و در نوشتن مطالب قانون را فصل الخطاب قرار دهند.


کد مطلب: 434304

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/434304/2/نشست-شورای-تامین-گچساران-اصحاب-رسانه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1