کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

پناهی: رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی باید جامع الشرایط و مقبولیت عمومی داشته باشد / نظر شیخ پناهی در رابطه با تشکیل ستاد مردمی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد

27 ارديبهشت 1400 ساعت 22:59

جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا در مسجد فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) امامت 18 یاسوج برگزار شد.


جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا در مسجد فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) امامت 18 یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و السلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه نیروهای انقلابی با تعامل، وحدت، برادری و رفاقت در کنار هم برای پیروزی جریان انقلابی تلاش خواهند کرد، اظهار داشت: کما فی سابق اگر در جریان نیروهای انقلابی حاشیه ایجاد نشود، مردم در سمت و سوی درست قرار دارند.
وی با بیان اینکه اداره ستاد انتخاباتی ملزوماتی دارد، تصریح کرد: اگر ستاد انتخاباتی درست اداره شود و خوب ساماندهی کنیم، مردم سمت و سوی درست را می‌روند و مسئولان ستاد انتخاباتی باید بدانند که افراد، اشخاص و دوستان نباید رنجیده شوند.
پناهی گفت: در انتخابات گذشته، دوره دوازدهم ریاست جمهوری، نیروهای انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد روسفید بودند و توانستند با وجود آن همه نامهربانی‌ها و برخی کارشکنی‌ها بیش از 47 درصد آرا به سبد اصولگرایان و نیروهای انقلابی در حمایت از آقای رئیسی ریخته شد.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به انتخاب رئیس ستاد انتخابات سید ابراهیم رئیسی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: باید فرد جامع الشرایط را پیدا کنیم که از مقبولیت بالایی برخوردار باشد و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی (آقایان موحد و روشنفکر) او را قبول داشته باشند.
 وی تاکید کرد: فردی باید ریاست ستاد انتخابات آقای رئیسی را برعهده بگیرد که بتواند همه مسائل را جمع کند و همه او را مورد حمایت قرار دهند.
پناهی گفت: به همه دلسوزان باید بگوئیم، فردی را به عنوان رئیس ستاد انتخاب کنیم که دارای مقبولیت عمومی باشد و بتواند به عنوان ستاد مادر و اصلی ستادهای دیگر و مردمی را کمک و حمایت کند و طوری حرکت کنیم که در کمال همدلی، رفاقت و برادری به نتیجه مطلوب برسیم.
وی افزود: لذا تاکید می‌کنم که برای وحدت و رفاقت بیشتر باید با هم تعامل داشته باشیم و همدلی و رفاقت را سرلوحه کارمان قرار دهیم و یک گزینه مطلوب را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آقای رئیسی انتخاب کنیم.
 صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان در بخش پایانی صحبت‌هایش ضمن تاکید بر وحدت و همدلی و سرمشق قرار دادن فرمایشات روحانیت معظم عضو شورای وحدت، جامعه روحانیت مبارز و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: بنده هیچ تمایلی برای پذیرش این مسئولیت ندارم، هر چند جمعی از بنده برای پذیرش این مسئولیت دعوت کردند، اما باید به سمتی برویم که وحدت نیروهای انقلابی را در پی داشته باشد. ما در جریان نیروهای انقلابی رفاقت داریم و تنها با جریان رقیب رقابت می‌کنیم.
وی در ادامه به تشکیل ستاد مردمی سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت الاسلام شجاعیان و حواشی پیرامون آن گریزی زد و اظهار داشت: بنده ارادت خاصی نسبت به آقای شجاعیان دارم و ایشان در انتخابات گذشته به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آقای رئیسی در شهرستان بویراحمد تلاش‌های زیادی کردند. اما این ستاد، ستاد اصلی آقای رئیسی نیست و ستاد مردمی است که بنده هیچ مسئولیتی در آن ندارم. شب گذشته اسم بنده را در این جلسه بردند که بنده اصلاً در جلسه نبودم. قطعاً، ستاد اصلی آقای رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با مشورت در مرکز (تهران) مشخص می‌شود.


کد مطلب: 434281

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/434281/2/پناهی-رئیس-ستاد-انتخاباتی-رئیسی-باید-جامع-الشرایط-مقبولیت-عمومی-داشته-باشد-نظر-شیخ-رابطه-تشکیل-مردمی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1