کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور هواداران؛

درب ستاد مردمی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد باز شد + ( تصاویر )

27 ارديبهشت 1400 ساعت 1:38

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه کسانی که می‌خواهند برای آیت الله رئیسی کار کنند باید با آغوش باز از آنها استقبال شود، نباید به دیگران برچسب بزنیم ممکن است برخی‌ها در جریان دیگری فعالیت می‌کردند و اکنون در صدد بازگشت باشند باید با آغوش باز از آنها استقبال شود.


ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور تنی چند از نیروهای انقلاب افتتاح شد.
 به گزارش کبنا، با حضور تنی چند از نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد و با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی آیین افتتاح ستاد مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محل حسینیه امام علی شهر یاسوج برگزار شد.
 در این آیین حجت الاسلام و المسلمین مصطفی شجاعیان به عنوان رئیس اجرایی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیانیه کاندیدای جریان انقلاب و حضور در انتخابات اظهار کرد: همانگونه که آیت الله رئیسی در این بیانیه آورده به صورت مستقل وارد انتخابات شده و این چتر برای حضور همه مردم از هر تفکر و سلیقه‌ای باز است.
 وی افزود: دو شورای قوی و محکم اجرایی و راهبردی در رأس ستاد مردمی قرار گرفته و ۲۹ کمیته زیر مجموعه آن است که هر کدام از این کمیته‌ها می‌توانند ۲۵ تا ۳۰ نفر را در مجموعه خود داشته باشند.

 شجاعیان در این نشست با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان سربلند و عزتمند مقابل استکبار جهانی ایستاده است، اظهار کرد: زنان و مردان و جوانان ایران در عرصه‌های مختلف افتخارات زیادی را رقم زدند اما در بعضی موضوعات مثل مدیریت‌های اجرایی با مشکلاتی روبرو بوده‌ایم.
 وی گفت: به جای اینکه سفره مردم هر روز بهتر از دیروز باشد کوچک‌تر از دیروز شده است خاطر مردم در سالهای اخیر بسیار آزرده شده اما با نفس مسیحایی رهبری مردم یک بار دیگر پای صندوق‌های رأی می‌آیند.
 شجاعیان یادآور شد: انقلاب اسلامی هر چقدر از عمرش می‌گذرد خطرات و تهدیدهای بیشتری را تجربه می‌کند و آنچه نظام را حفظ کرده دفاع مطلق مردم از نظام است.
وی با طرح این سؤال که چرا رئیسی آمد تصریح کرد: برای اولین بار بود که جریان انقلاب توانست با حضور دولت مستقر در انتخابات 96 رأی معنادار و بزرگ ۱۷ میلیونی را به خود اختصاص دهد.
 این فعال سیاسی افزود: دعوت‌های مکرر و پی در پی مردمی و کمپین‌های حمایتی باعث شد که آیت الله رئیسی به خواسته مردم تن دهد و همان گونه که خود در بیانیه آورده با داشتن تجربه طولانی مدیریتی و برای خدمت صادقانه به مردم وارد صحنه شده است.
 شجاعیان گفت: دولت آینده برای علاج دردها می‌آید تا یک تغییر و تحول اساسی در نظام اجرایی کشور ایجاد شود.

 رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شود و رئیس جمهور با اکثریت قاطع رأی مردم انتخاب شود و به همین خاطر باید خانه به خانه و چهره به چهره فعالیت انجام شود.
 وی گفت: هر چه مردم بیشتر پای صندوق‌های رأی بیایند و انتخاب اصلح صورت گیرد دشمن بیش از پیش مأیوس خواهد شد.
 این فعال سیاسی یادآور شد: یقین داریم که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور همه جانبه و انتخاب اصلح افتخار بزرگ دیگری را در انتخابات خردادماه جاری رقم خواهند زد.
 
 درب ستادمردمی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد به روی همه باز است/نباید به کسی برچسب بزنیم
 خلیفه خلقی‌پور در آیین افتتاح ستاد مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شرایط کشور در ابعاد مختلف سیاسی و در بخش داخلی و خارجی نیاز به تحلیل و تبیین دارد.
 وی در ادامه گفت: اکنون در حوزه خارجی یک ابرقدرت هستیم و جمهوری اسلامی حامی محرومان و مظلومان است استکبار جهانی که روزی سودای دهکده جهانی را داشتند از خود ما قدرت جمهوری اسلامی را بهتر درک و لمس کرده‌اند.

 مشکل امروز کشور صف مرغ است
 این فعال سیاسی افزود: در نفوذ سیاسی و بین‌المللی و در ابعاد نظامی و دفاعی و قدرت موشکی و هسته‌ای در تراز اول هستیم و در این بخش نباید زیاد نگران باشیم.
 وی در ادامه گفت: با تدبیر خردمندانه و مدیریت داهیانه رهبری معظم انقلاب اکنون اخباری می‌شنویم که در طول دهه‌های اخیر هرگز نشنیده بودیم فلسطینیان اکنون به جای سنگ با موشک به سرزمین‌های اشغالی حمله می‌کنند که به برکت هدایت رهبری و با حضور افرادی مانند شهید سردار سلیمانی در میدان بوده است.
 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: مشکل ما اکنون صف مرغ و کوچک شدن سفره مردم و فساد مسئولان و بی اعتمادی مردم به آنان است مشکل این است که حرام خدا توسط برخی‌ها حلال و جایگاه‌های مسئولیتی به عنوان غنیمت شمرده می‌شود و جنگ کسب غنیمت را می‌بینیم.
 کار را با آمدن آیت‌الله رئیسی تمام شده تلقی نکنیم
 این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید دید شرایط به کجا رسیده و مشکل چیست؟ مشکل ما داخلی است مردم امنیت اقتصادی و معیشتی ندارند و اکنون مردم تنها به انقلاب، اسلام و رهبری و امنیت داخلی دل بسته‌اند.
 وی در ادامه اظهار کرد: در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و هرگونه بی‌دقتی منجر به سقوط در پرتگاه می‌شود.
 خلقی‌پور در بخش دیگری از اظهارات خود در آیین افتتاح ستاد مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولیت ما امروز بسیار سنگین است زیرا شرایط دگرگون شده و افراد بسیار پیچیده عمل می‌کنند.
 وی در ادامه با بیان وضعیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: ممکن است در یک تحلیل سرانگشتی فکر کنیم به دلیل عوامفریبی و مشکلات اقتصادی و شرایط بدی که برای کشور ایجاد کرده‌اند با آمدن آیت الله رئیسی کار تمام شده است.
 دروغ و نفاق باز هم به میدان آمده است
 این فعال سیاسی گفت: شرایط مناسبی نیست و باز هم بحث دروغ و نفاق و جوسازی و شایعه پراکنی و دو قطبی کردن در بوق و کرنا شده آقایان هم متخصص جنگ روانی هستند و دشمن هم به آنها کمک می‌کند.
 وی افزود: اکنون در فضای مجازی یک کلاغ چهل کلاغ می‌شود و پاک کردن دروغ‌ها سخت است که باید هوشیار باشیم.
 این فعال سیاسی گفت: وقتی فلان آقای کاندیدای به اصطلاح اصولگرا در قاب اصلاح طلب وارد می‌شود و به دنبال ابزار نامشروع است نشان از پیچیدگی شرایط دارد.
 وی افزود: یک بار هم این کاندیدا، کاندیدای اصلی جریان اصولگرا بوده که البته پایین‌ترین رأی هم در آن دوره کسب کرد اما اکنون در قالبی دیگر به میدان آمده که باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و لازم است نیروهای انقلاب وحدت حداکثری داشته باشند.
 خلقی‌پور با بیان اینکه خواسته همه انقلابیون این است که در سطح کلان یک کاندیدا باشد یادآور شد: تقریباً همه نیروهای جریان انقلاب از قبل اعلام کرده‌اند که با آمدن آیت الله رئیسی کنار خواهیم رفت.
 غرور موجب شکست می‌شود
 وی در ادامه گفت: برای موفقیت پرهیز از غرور مهمترین اصل است نباید به دنبال پست‌های انتخاباتی و مسئولیت‌های اجرایی آینده باشیم و البته باید در دوران جریان از رقابت پرهیز شود خط سیر جریان انقلابی مشخص بوده و یک خط مستقیم است کسانی که در این مسیر قرار دارند تفکر اعتقادی داشته لذا باید از تخریب درون جریانی به شدت پرهیز شود.
 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بعد از سال ۹۲ که باعث شکست جریان انقلاب شد بزرگان جریان دنبال وحدت بودند و استارت آن در سال ۹۶ و رأی معنادار ۱۷ میلیونی مقابل دولت مستقر محقق شد.
 وی به رویکرد اصلی شورای ائتلاف اشاره کرد و گفت: تلاش در شورای ائتلاف اتحاد میان نیروهای انقلاب و شبکه سازی بود تا بتوانیم در چنین روز مهمی نقش آفرینی کنیم و در حال حاضر ۹ هزار نفر نیروی سازماندهی شده داریم که در تاریخ جریان بی‌سابقه است.

خلقی‌پور گفت: درب‌ها بر روی همه نیروها باز است و اکنون دایره همراهی با این جریان بسته نیست خودزنی و رقابت را باید به هم افزایی و همدلی تبدیل کرد باید چتر را باز کنیم چرا که در حوزه سیاسی تکروی منجر به شکست می‌شود.
 این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب بارها فرموده که وقتی مردم پشت نظام باشند هیچ قدرتی قادر به شکست آن نیست امروز به حضور همه نیروها نیاز داریم با چهار نفر نمی‌توانیم کاری انجام دهیم باید چتر خود را باز کرده و برای موفقیت آیت الله رئیسی در انتخابات از حضور همه استقبال کنیم.
 وی با بیان اینکه ستاد مردمی دو شورا دارد یکی شورای راهبردی و دیگری شورای اجرایی است گفت: حجت‌الاسلام شیخ مصطفی شجاعیان به عنوان رئیس شورای اجرایی و حجت‌الاسلام صفدر پناهی به عنوان رئیس شورای راهبردی فعالیت می‌کنند که تعداد ۳۰ کمیته داشته و چارت تشکیلاتی دارد.
 اجازه نداریم راه ورود کسی را به ستاد آیت‌الله رئیسی سد کنیم
 این فعال سیاسی گفت: تمام تلاش ما باید برای هم افزایی باشد درب‌ها را باید باز کرد و از همه نیروها استفاده کنیم همه کسانی که می‌خواهند برای آیت الله رئیسی کار کنند باید با آغوش باز از آنها استقبال شود، نباید به دیگران برچسب بزنیم ممکن است برخی‌ها در جریان دیگری فعالیت می‌کردند و اکنون در صدد برگشتن باشند باید با آغوش باز از آنها استقبال شود.
 وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد رأی معناداری داشتند یادآور شد: در همان دوره با همه تلاش‌های دولت مستقر نیمی از آرا به سبد جریان انقلابی ریخته شد.


کد مطلب: 434245

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/434245/2/درب-ستاد-مردمی-رئیسی-کهگیلویه-بویراحمد-باز-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1