تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۳۴۱۲۱
به امامت حجت‌الاسلام وحدانی فر؛

نماز عید فطر در دهدشت برگزار شد ( + تصاویر )

نماز عید فطر در دهدشت برگزار شد / وحدانی‌فر: قوم‌گرایی معضل انتخابات شورای شهر است
۱
کبنا ؛نماز عید فطر صبح امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه آزادی دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز عید فطر ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را یادآور شد و اظهار داشت: انتخابات فصلی نو در سیاست‌گذاری جامعه و در مدیریت جامعه است.
امام جمعه دهدشت انتخابات ریاست جمهوری را مهمترین انتخابات خواند و با اشاره به نکات رهبر انقلاب در رابطه با این مهم گفت: در سخنان اخیر رهبری حضور حداکثری مورد تأکید بود.
وی با بیان اینکه انتخابات امنیت برای کشور تأمین می‌کند و ریل‌گذاری است، افزود: در انتخاب کاندیدا اصلح، توانمندی، عادل، فسادستیزی، اعتماد به جوانان و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی توجه شود.
خطیب نماز عید فطر دهدشت تصریح کرد: در انتخاب خود دقت کنید کاندیدای مورد نظر کارنامه درخشان داشته باشد ظرفیت کشور را در اختیار دشمن قرار ندهد با ایمان و دارای عملکرد جهادی و انقلابی باشد.
معضل قومگرایی در انتخابات شورای شهر
وحدانی‌فر ادامه داد: مهم‌ترین معضل در انتخابات شورای شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد تکیه بر قبیله‌گرایی، طایفه‌مداری و قومگرایی است.
وی گفت: وقتی قومیت به عنوان معیار در انتخاب باشد خروجی آن وضعیت نامناسب و شورای ناکارآمد می‌شود. انتخاب از روی این شاخصه‌ها بهای سنگین دارد روز قیامت باید پاسخگوی رأی خود باشید.
خطیب نماز عید فطر دهدشت در بخش دیگری از سخنانش تحولات این روزهای فلسطین را مورد اشاره قرار داد و گفت: رژیم صهیونیست مردم مظلوم را مورد هجمه قرار داده است.
وی با بیان اینکه جوانان فلسطین روزی سنگ به دست به مقابله با دشمن می‌رفتند، تصریح کرد: امروز دنیا نتیجه در میدان بودن را می‌بیند این نتیجه اعتماد به جوانان مسلمان است.
وحدانی‌فر با تأکید بر اینکه رژیم غاصب مواظب باشد جوانان دیگر کوتاه نخواهند آمد، گفت: سگ هار آمریکا در منطقه رها شده است ما راه رام کردن این سگ را بلدیم و زنجیر خواهیم کرد. آنچه به ما عزت داد ایستادگی و مقاومت بود جوانان فلسطین ایستادگی خواهند کرد.
امام جمعه دهدشت گفت: روز شمار پایان اسرائیل نزدیک است امریکا باید برای نوکرانش جایی آماده کند این سرزمین متعلق به فلسطین است.
وی در خطبه اول نماز، عید فطر را آغاز سال معنوی دانست و با بیان اینکه رمضان دستاوردهایی از قبیل انس با قرآن، انفاق، امر به معروف و نهی از منکر داشت، گفت: باید مراقب این دستاوردهای مهم باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هرکس کار خودش را میکنه
بعد جهت خالی نبودن عریضه میگه با رعایت پروتکل های بهداشتی.
اصل اول رعایت نداشتن تجمع تحت هر عنوانی است.
با توجیه نمیتوان حقیقت را دور زد.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1