کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از برخورد صاعقه و آتش سوزی منزل مسکونی انجام گرفت

رسیدگی فرماندار مارگون به خانواده حادثه دیده روستای اسلام آباد زیلایی

13 ارديبهشت 1400 ساعت 23:24

فرماندار شهرستان مارگون در کمتر از 24 ساعت با حضور در روستای اسلام آباد بردپهن زیلایی از خانواده حادثه دیده به علت صاعقه بازدید و مشکلات آنها را بررسی کرد.


فرماندار شهرستان مارگون در کمتر از 24 ساعت با حضور در روستای اسلام آباد بردپهن زیلایی از خانواده حادثه دیده به علت صاعقه بازدید و مشکلات آنها را بررسی کرد.
به گزارش کبنا، خبر آتش سوزی منزل مسکونی در روستای اسلام آباد بردپهن زیلایی از توابع شهرستان مارگون در کمتر از ۲۴ ساعت فرماندار و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان از این خانه دیدن و از نزدیک مشکلات آنان را رصد و باآنان دیدار وازاین خانواده دلجویی کرد.
باقر قائمی فرماندار شهرستان مارگون در خصوص آخرین پیگیری‌های این خانواده حادثه دیده بیان کرد: دیدار و سرکشی از خانه‌ای که بر اثر صاعقه دچار آتش سوزی گردید در کمتر از ۲۴ ساعت انجام گرفت و ما توانستیم لوازم و مایحتاج اولیه زندگی این خانواده را از قبیل چادر و موادخوراکی وسایل گرم کننده موکت، روشنایی تهیه و همراه مسئولین در محل حادثه حاضر و تحویل این خانواده دهیم.
بیشتر بخوانید:

صاعقه منزل مرد روستایی را دود کرد / نبود امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی در بخش زیلایی ( + فیلم و عکس )

 وی افزود: ضمن عیادت و دلجویی از این خانواده و کمک‌های دیگر نقدی به آنان قول ساخت سرپناه جدید و تهیه وسایل برقی و پوشاک را یکی دیگر از اهداف مسئولین این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار مارگون گفت: تا برگشتن شرایط عادی به زندگی این خانواده کم درآمد از کمک و یاری رساندن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و در کمترین زمان خانه آنها ساخته وتحویل آن‌ها خواهد شد.
وی یادآوری کرد: همین مردم بعنوان ولی نعمتان در اوایل انقلاب وجنگ تحمیلی ازهیچ تلاش وکوششی دریغ نکردند وبرمامسئولین تکلیف شرعی است که در اینگونه بلایا به فریاد آنان برسیم.


کد مطلب: 433766

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433766/2/رسیدگی-فرماندار-مارگون-خانواده-حادثه-دیده-روستای-اسلام-آباد-زیلایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1