تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۳۳۷۳۸
در نشست هم اندیشی با حضور نماینده تبریز؛

حمایت از نهضت بهار پیرامون «حضور احمدی نژاد» در انتخابات 1400 در تل خسرو یاسوج کلید خورد / گفته‌های نماینده تبریز پیرامون مشایی، بقایی و شورای نگهبان

۱
کبنا ؛نشست هم اندیشی با عنوان «نهضت به سوی بهار» پیرامون انتخابات ریاست جمهوری 1400 با حضور احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یازدهم در منطقه تل خسرو یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبرنگار کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (13 اردیبهشت 1400) در این نشست نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم یاسوج گفت: آن‌هایی که می گویند دکتر احمدی نژاد محصول یک فرایند متقلبانه است، می‌بینند که چگونه سیل خروشان مردم او را تأیید خواهند کرد.
علیرضابیگی به سخنرانی‌های رهبر انقلاب اشاره کرده و گفته رهبر انقلاب در سخنان خود صفات و ویژگی‌هایی را نام می‌برد که در اقای احمدی نژاد وجود دارد.
وی افزود: صفات و ویژگی‌هایی در آقای احمدی نژاد وجود دارد از جمله مؤمن بودن، آگاه بودن به مسائل داخل و خارج کشور، مردم دار، اتوکشیده نباشد، کار جهادی انجام دهد؛ این‌ها در کدام یک از کاندیداها وجود دارد؟
علیرضابیگی می‌گوید: شورای نگهبان نیز باید خط مشی خود را از سخنان رهبری دریافت کند، اگر غیر از این باشد محل تردید و سؤال خواهد بود.
وی اظهار کرد: منتظر حضور اقای دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری هستیم تا خواسته دل مردم داده شود.
وی گفت: نه تنها آقای احمدی نژاد به سمت مردم رفته، بلکه مردم نیز به استقبال از حضور وی رفته‌اند، در نظرسنجی‌های اصلی اقبال مردم بیش از 60 درصد گزارش شده است.
علیرضابیگی بیان کرد: در خصوص شعارهای دولت آقای روحانی در ابتدای شروع کار خود مبنی بر اینکه می‌خواهند با جهان ارتباط ایجاد کنند (موضوعات برجام و ...)، رهبری با وجود اینکه متوجه شرایط بودند و می‌دانستند نمی‌توان به غرب اعتماد کرد، ولی چون خواست جمهوریت بود رهبری سیاست نرمش قهرمانانه را اجرا کرد. با اینکه سرانجامی نداشت ولی ایشان پذیرفتند. امروز از آن زمان 8 سال گذشته است و نتایج این اتفاقات مشخص شده است.
نماینده مردم تبریز گفت: رهبری در انتخابات سال 88 پشتیبان نتایج صندوق‌های رأی بود.
علیرضابیگی افزود: طومارهای زیادی امضا می‌شود و نشست‌های زیادی برگزار می‌شود، مردم از مسئولان می‌خواهند شرایطی فراهم کنند تا آقای دکتر احمدی نژاد در انتخابات حضور پیدا کنند.
در پاسخ به سوالی مبنی بر «چرا حضور افرادی مثل اقای مشایی که رهبری حضور ایشان را منفی دانستند حذف نمی‌شود، تا فردی مثل آقای احمدی نژاد که قصد نجات کشور را دارد بدون حاشیه این مسیر را بروند؟ آقای احمدی نژاد بارها از آقای مشایی حمایت کرده است در حالی که حضور آقای مشایی سدی است در مقابل خدمت رسانی به مردم» احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز اظهار کرد: در شرایط موجود اقای مشایی حضوری در برنامه‌های آقای احمدی نژاد حضور ندارند. رهبری نیز نسبت به مظنون بودن آقای مشایی صحبتی نداشته‌اند مگر آنکه حضور ایشان را در مقطعی به مصحلت ندانستند.
علیرضابیگی در ادامه گفت: چرا کسی را که ریشه در جان مردم دارد به خاطر یک موضوع حاشیه‌ای کنار بگذاریم و ایراد بگیریم؟ نباید این حرکت بزرگ لکه دار شود.
وی افزود: آقای بقایی جان خود را گذاشت برای اینکه اثبات کند، بی‌گناه است. با آمدن آقای رئیسی یک تجدید دادرسی اتفاق افتاد، و آقای بقایی تبرئه شد، ولی کسی موضوع تبرئه شدن را برجسته نکرد.
وی گفت: آقای مشایی در اقدام اعتراضی به حکم آقای بقایی، حکم ایشان را جلوی سفارت انگلیس آتش زد و به همین دلیل محاکمه شد، برای رأیی که بعداً مشخص شد باطل است. پس باید بپذیریم همه چیز متقن نیست.
علیرضابیگی با اشاره به پرونده فسادها و اخلال ارزی به خرید کارخانه ماشین سازی توسط قربانعلی فرحزاد، تخلف در کشت و صنعت هفت تپه، پتروشیمی کرمانشاه،  ... پرداخته و گفت: ثروت ملت ایران فقط این نیست که با برداشتن تحریم های مالی، به ایران برگردانده شود، این همه اموال و ثروتی که در داخل کشور به خاطر تخلفات عده ای از دست می رود نیز باید برگردانده شود.
علیرضابیگی افزود: در پرونده خصوصی کشت و صنعت مغان مشکلات و تخلفات زیادی ایجاد شده، و وقتی وادار می کنیم که این پرونده ها تخلفات دارد و باید به هیئت داوری ارجاع شود، از پشت پرده خریداران اصلی پیدا می شوند. از دو وزیری که امضا کرده اند که تخلف شده، می خواهند که امضایشان را پس می گیرند، از جلسه هیئت وزیران اخراج می شوند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی می گویند اینکه شما می گویید «ثروت مردم ایران را پس بدهید» شعار است، اجراییت ندارد.
او به موارد از جمله سهام عدالت و مسکن مهر اشاره کرده و گفت: اینها شیوه هایی بود که ثروت ملت را به مردم برگردانیم. مساکن مهر الان ارزش و قیمت بالایی دارد.
علیرضابیگی گفت: اینکه گفته می شود عشایر و کشاورزان و قالی بافان بیمه شوند، این حق مردم است، چرا نباید مردم احساس امنیت کنند! هیچ منتی هم نیست.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: هر سال 11 میلیارد دلار از طرف مجلس در اختیار دولت قرار داده می شود تا نیازهای حداقلی مردم از قبیل گوشت، برنج، مرغ؛ شکر، دارو و ... با قیمت مناسب تر به دست مردم برسد، ولی مردم این ارزان بودن را در سفره خود احساس نمی کنند.
وی بیان کرد: انتخابات شرایطی را برای ایجاد تغییر فراهم می کند. آقای دکتر احمدی نژاد برای آینده کشور برنامه دارد. تغییر را آقای احمدی نژاد می توانند ایجاد کنند و این تغییر به ضرر برخی افراد نیز هست. افرادی که تلخی و تندی عدالت را بطور مختصر حس کرده اند.
وی  گفت: رهبری نیز گفته اند افرادی باید در صحنه حضور پیدا کنند که نسبت به اوضاع و شرایط کشور اشراف داشته باشند، سابقه انجام کار را نیز داشته باشند.
وی اظهار کرد: باید شرایطی ایجاد شود که مردم ایمان بیاورند که از رهگذر صندوق های رای می توانند تغییر را ببینند. مقام معظم رهبری هم فرموده اند که باید مشارکت حداکثری را پای صندوق های رای داشته باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اوف !!!اون همه سکه‌ای که از خانه بقایی کشف کردند،اون همه اختلاس ودزدی که اطلاعات سپاه کشف
کرده بود،همه دروغه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد درقلب همه محرومان جای دارد همه آماده پذیرایی هستیم
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
ای بنازم شیر مرد ایران زمین را
خدا قوت احمدی نژاد
معجزه هزاره سوم
Iran, Islamic Republic of
لااقل عکس از نزدیک میذاشتید می شناختیم معتقدین به معجزه هزاره سوم رو!
البته که بوی کباب دماغ بعضیا هم خورده ولی خر داغ می کنن
استقلال
Iran, Islamic Republic of
جم کنید این بساط را..
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه🤣🤣🤣
مردم تلخسرو
Iran, Islamic Republic of
خدا شفاتون بده آمین
حمید
United States
تو کیه و طرف مردم تلخسرو حرف ایزنی ؟
مردم تلخسرو
Iran, Islamic Republic of
خدا شفاتون بده آمین
ممی
Norway
نماینده خودش واکسن زده. مایک هم نزده
روستایی
Romania
خدایا خودت بهمون رحم کن دیگه خسته شدیم😢😢😢کرونا کم بود دوباره انتخابات اومد روش برای همون یارانه ای 45تومانی هستین که احمدی نژاد داد همون بلای جون ما شد به بهانه یارانه همه چیز گرون کردن آگه احمدی نژادتون خوب بود همون هشت سال بسش تورا خدا یکی را انتخاب کنید که مثل روحانی خار ذلیل مون نکنه
خدا ازت نگذر ظریف
خدا ازت نگذره روحانی
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
روستایی عزیز
همون یارانه 45هزار تومانی احمدی نژاد 45دلار بود الان در دولت بی تدبیر یک کیلو موز هم نمیشه
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
خدارحمت کند همه شهدای عزیز خاصه شهید رجایی را که برنامه ها ودلسوزیهای احمدی نژاد از او الگو گرفته
انشاءالله پیروزی طرفداران محرومان و مستضعفان کاش زودتر بیای تا نفس های آخر مردم ستمدیده را نجات بدی
Romania
هر وقت من بدون اینه تونستم پشت گردن خود را ببینم محمود هم دوباره صندلی ریاست جمهوری را میبینه.
Iran, Islamic Republic of
مملکت را با میدون تره لار اشتباه گرفتین.
احمدی نژاد را بزرگ نکنید.
بالنگ
Iran, Islamic Republic of
سلام.یکی نیست به اون
آقایی که تو گوشه مجلسدراز کسیده بگه جمع کن خودتو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقایون احدی دیگه مهره سوخته است......حاکمیت دیگه او را نمی خواهد..انصافا اگه هیچ داوطلبی نباشه باز هم تاییدش نمی کنند..که بیفتد به جانشان
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نزاد. مردی از جنس ملت و در کنار ملت. عجب بهاری شده.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی احمدی نژاد بنیان اقتصادی کشور رو منحل کرد. چه مردمان نادانی که میخوان اینو علم کنند. مردم گدای ما دنبال کسی هستند که 5 تمن بزاره رو یارانه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دیگه تمام شده وفقط درخواب چنین چیزی رابتونه تصورکنه.
علی خنجری هستم از گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند به مرد یک دل و یک رنگ .....درود فراوان به دکتر محمود احمدی نژاد ......مرد یک چهره ویک رنگ بی ریا کاری ما ملت ایران استان کهگیلویه و بویراحمد مشتاق دیدار توایم
علی خنجری هستم از گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند به مرد یک دل و یک رنگ .....درود فراوان به دکتر محمود احمدی نژاد ......مرد یک چهره ویک رنگ بی ریا کاری ما ملت ایران استان کهگیلویه و بویراحمد مشتاق دیدار توایم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1