کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته کارگر؛

تجلیل مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از انجمن های صنفی کارگری یاسوج

9 ارديبهشت 1400 ساعت 22:43

به مناسبت هفته کارگر از تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری شهرستان بویراحمد تجلیل شد.


به مناسبت هفته کارگر از تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری شهرستان بویراحمد تجلیل شد. 
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز پنج شنبه (۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) در پنجمین روز از هفته کارگر از تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری شهرستان بویراحمد تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته کارگر گفت: این هفته فرصتی  برای تجلیل از کارگران و تبیین جایگاه والای کار در دین اسلام است.
وی گفت: در هفته کارگر پرداختن به موانع و مشکلات کارگران و تلاش برای حل مسائل کارگری در سطوح مختلف بسیار مهم و تاثیرگذار است و تشکل های کارگری بایدبرای  تامین رفاه و امکانات مالی و معیشتی  کارگران از ظرفیت های ممکن استفاده نمایند.
نیک مرام ادامه داد: با توجه به  نقش برجسته کارگران در رونق تولید و چرخه عظیم اقتصادی کشور ضروری است نیازمندی های کارگران به شایستگی مطرح و برای رفع مشکلات کارگران در سطوح مختلف تلاش گردد.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: توجه ویژه پیامبر گرامی اسلام به مقوله کار و ارزش کارگری نشان دهنده قداست کار و کارگر درجامعه هست لذا ضروریست به روش های مختلف ارزش و اهمیت کار و کارگران تبیین و تشریح شود.
در این نشست همچنین مسئولان انجمن ها و تشکل های کارگری مشکلات و پیشنهاد های خود را ارائه کردند.
در ادامه جلسه روابط عمومی خانه کارگر سید علی جلالفرد، گفت: اینجانب به نمایندگی از دبیر اجرایی خانه کارگر علیرضا جنتی هفته کارگر را به حاضرین در جلسه و کارگران زحمت کش تبریک می گویم و ادامه داد: خانه کارگر از حمایت‌های خوب و بدون تبعیض خانم نیک مرام، از کارگران استان و تشکلهای مربوطه کمال تشکر و قدردانی را داریم.
در پایان جلسه از نمایندگان تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری شهرستان بویراحمد تجلیل شد.


کد مطلب: 433602

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433602/2/تجلیل-مدیرکل-اداره-تعاون-کار-رفاه-اجتماعی-استان-انجمن-های-صنفی-کارگری-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1