تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۴۳۳۵۸۹
با حضور استانداران سراسر کشور؛

نشست ویدیو کنفرانس استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیران کل دفاتر امور شهری و روستایی برگزار شد، با تبریک سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا بازوی توانمند و اجرایی دولت در میدان خدمات رسانی و خدمات دهی هستند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (9 اردیبهشت 1400) حسین کلانتری در حاشیه نشست ویدیو کنفرانس با معاون اول رئیس‌جمهور با تبریک روز شوراها به همه اعضای شوراهای روستاها و شهرهای استان گفت: شوراها مظهر اراده مردم و متکی به اراده و آرای مستقیم مردم هستند.
استاندار توسعه روستاها و توجه به پیشرفت و عمران و آبادانی روستاها را از اولویت‌های دولت برشمرد و گفت: باید توازن و توزیع عادلانه منابع به صورت ویژه هم در شهرها و هم روستاها مد نظر باشد.
استاندار از تلاش همه اعضای شوراهای شهر و روستا به ویژه در این ایام کرونا تقدیر کرد و گفت:. باید با تلاش و اراده و خرد جمعی بر مشکلات پیروز شد و این تنها راه برون رفت استان از برخی مشکلات ،کاستی ها و کمبودها و رسیدن به توسعه پایدار است.
کلانتری افزود: هم اکنون ۵۹۸ روستای دارای دهیاری داریم که ۵۶۰ نفر مرد و ۳۸ نفر خانم هستند.
استاندار روستاهای حائز شرایط تشکیل شورا را ۸۴۳ روستا عنوان کرد و گفت: هم اکنون دوهزار و ۵۸ نفر عضو شورای اسلامی روستا هستند.
کلانتری گفت: تاکنون ۱۷ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین عمرانی و خدماتی در دولت به روستاهای استان اختصاص داده شده است.
وی افزود: احداث ۷۰ باب خانه بهداشت روستایی و اعطای تسهیلات به مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده استانی و حدود ۸۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده جرائم راهنمایی و رانندگی تاکنون  اختصاص داده شد.
استاندار بیان کرد: با ایجاد تفاهم نامه سه جانبه مابین معاونت توسعه روستایی، بنیاد علمی و فناوری رئیس‌جمهور و بانک سینا ۴۰۴ میلیارد ریال برای اشتغالزایی ۶۸۱ نفر و از محل تبصره ۱۶ نیز  ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات واگذار شده است.
وی همچنین از اخذ مجوز و تاسیس ۲۶۳ دهیاری از مجموع ۵۶۸ دهیاری در استان در این دولت خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1