کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته سلامت

افتتاح 2 مرکزخدمات جامع سلامت در گچساران+تصاویر

9 ارديبهشت 1400 ساعت 0:25

این مرکز یک هزار و 161 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 433 نفر جمعیت را تحت پوشش دارد.
وی افزود: مرکز جامع خدمات سلامت روستای چهاربیشه علیا و روستاهای ضمیمه با جمعیتی 2 هزار و 294 ، سعادت آباد 810، دشت مور 325، چهاربیشه سفلی 660 و دژسلیمان 746 نفر را تحت پوشش دارد


با حضور علیرضا اتابک فرماندار گچساران، سرهنگ باقر بسنده فرمانده سپاه ناحیه گچساران، آرین غلامیان مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران  و معاونین شبکه بهداشت و درمان شهرستان  مرکزهای خدمات جامع سلامت چهاربیشه علیا و آبشیرین گچساران افتتاح شد.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در این آیین  اظهار کرد: یکم الی هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نامگذاری شده است.
آرین غلامیان با اشاره به افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت در مرکز چهاربیشه علیا گفت: این مرکز پنج خانه بهداشت را تحت پوشش می دهد.
غلامیان بیان کرد: این مرکز  یک هزار و 161 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 433 نفر جمعیت را تحت پوشش دارد.
وی افزود: مرکز جامع خدمات سلامت روستای چهاربیشه علیا و روستاهای ضمیمه با جمعیتی 2 هزار و 294 ، سعادت آباد 810، دشت مور 325، چهاربیشه سفلی 660 و دژسلیمان 746 نفر را تحت پوشش دارد.
غلامیان در ادامه به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در روستای آبشیرین اشاره کرد و گفت: این مرکز یک هزار و 481 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 151 نفر را تحت پوشش می دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: این مرکز 3 روستا از جمله روستای آب شیرین با جمعیتی 2 هزار و 266 نفرف سرآبننیز با یک هزار و 82 و پشه کان با جمعیت 911 نفر را تحت پوشش  دارد.
وی خاطرنشان کرد: در این مراکز عمدتا بهورز، پزشک، ماما و کارشناس، تکنسین های بهداشتی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهند.
 غلامیان افزود: به منظور عدالت در سلامت و ضایتمندی عموم مردم که مهمترین مشخصه برنلامه پزشک خانواده و بیمه روستایی است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد:  در مراکز جامع خدمات سلامت خدماتی از جمله آموزش عموم مردم، بهبود وضعیت تغذیه، تامین آب آشامیدنی سالم، ایمن سازی برعلیه بیمارهای عفونی، بهداشت مادر و کودک، مبارزه با بیماری ها، درمان مناسب بیماریها و حوادث، تدارک داروهای اساسی، فعالیتهای مرتبط با بهداشت محیط حرفه‌ای در مرکز انجام می‌شود.
 


کد مطلب: 433559

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433559/2/افتتاح-2-مرکزخدمات-جامع-سلامت-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1