کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح شد؛

تجهیزات بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران تکمیل می شود

31 فروردين 1400 ساعت 15:59

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی کمبودها و مشکلات بیمارستان بی بی حکیمه سلام الله علیها، از این بیمارستان بازدید کرد.


معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی کمبودها و مشکلات بیمارستان بی بی حکیمه سلام الله علیها، از این بیمارستان بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان بی بی حکیمه، امروز سه شنبه (31 فروردین 1400)، در این بازدید آرین غلامیان سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران، امین رضایی معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان، روح‌انگیز گرجی زاده ریاست بیمارستان بی بی حکیمه و مجتبی عسکری مسئول امور مالی بیمارستان، پورانفرد را همراهی کردند.
همچنین، به منظور برآورد مشکلات و کمبودهای بیمارستان "مادر و کودک" بی بی حکیمه (س) جلسه ای با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه تشکیل شد.
در این جلسه گرجی زاده رئیس بیمارستان در خصوص کمبود و نبود برخی از دستگاه های مورد نیاز و همچنین مشکل سیستم تصفیه پسماند بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه جلسه، با موافقت پورانفرد مقرر شد دستگاه های مورد نیاز بیمارستان که در زمان احداث بیمارستان خریداری نشده بودند تهیه شده و در اختیار بیمارستان قرار داده شود.
این دستگاهها شامل دستگاه N_CPAP، دستگاه کولینگ، دستگاه HFNC(برای بخش نوزادان)، دستگاه اکوکاردیوگرام، یک دستگاه اتوکلاو و سه دستگاه DC شوک است.
همچنین در این جلسه مقرر شد، قرارداد سیستم تصفیه آب پسماند بیمارستان بسته شده و در اسرع وقت راه اندازی شود.
همچنین به زودی یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان تحویل داده خواهد شد.


کد مطلب: 433264

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433264/2/تجهیزات-بیمارستان-بی-حکیمه-س-گچساران-تکمیل-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1