کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تجمع قبول شدگان آزمون آموزش و پرورش جلوی مجلس شورای اسلامی / مصاحبه ابهام‌آمیز ( + تصاویر )

28 فروردين 1400 ساعت 23:19

جمع زیادی از قبول شدگان آزمون سال 99، آموزش و پرورش جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار پیگیری مطالبات خود شدند. آنها بیان می‌کنند که در فرایند مصاحبه ناحقی صورت گرفته و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهند که حق‌شان را به آنها برگردانند.


جمع زیادی از قبول شدگان آزمون سال 99، آموزش و پرورش در جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار پیگیری مطالبات خود شدند. آنها بیان می‌کنند که در فرایند مصاحبه ناحقی صورت گرفته و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهند که حق‌شان را به آنها برگردانند.
به گزارش کبنا، صبح روز (شنبه 28 فروردین ماه 1400) جمع زیادی از قبول شدگان آزمون سال 99 آموزش و پرورش (صاحبان کارنامه سبز آزمون ) جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و بیان می‌کنند که «نظر به اینکه کمبود نیرو در آموزش و پرورش بسیار مشهود می‌باشد و خود این سازمان بارها به وجود این مشکل اقرار کرده است و نیز با توجه به اینکه نزدیک ۳۰۰ هزار نفر از معلمان آموزش و پرورش امسال بازنشسته خواهند شد لذا کمبود نیروی این سازمان به حداکثر خود خواهد رسید و از طرفی عزیزانی که در در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند و در مرحله اول حدنصاب را کسب کردند، در مرحله بعدی موفق به قبولی نشدند در صورتیکه همگی نمرات بالایی کسب کرده‌اند، منتهی به دلیل کمبود ظرفیت شهر مورد نظر موفق به قبول نهایی نشدند، در صورتیکه شهرهای دیگر افرادی با نمره‌های بسیار کم قبول شدند.
مگر غیر از این است که آموزش و پرورش به دنبال جذب نیروی لایق با بار علمی بالاست، از شما خواهشمندم صدای ما را به گوش مسئولین برسانید تا ظرفیتی برای این کارنامه سبزها در نظر بگیرند، تا حقی از کسی ضایع نشود. ما کارنامه سبزهای آموزش و پرورش ۹۹ با قبول شدن ثابت کردیم بار علمی بالایی داریم و ظلم در حق ماست که با وجود کمبود نیرواستخدام نشیم لطفاً ما رو دریابیدو از حقمان دفاع کنید. از نماینده‌های محترم کمسیون آموزش جناب آقایان احمد نادری، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سیدجواد ساداتی‌نژاد، عباس مقتدایی، اسفندیار اختیاری، حبیب الله دهمرده، علی کریمی فیروزجایی، علیرضا منادی، اکبر احمدپور، امیرحسین بانکی، رضا حاجی پور، روح الله متفکر آزاد، غلامرضا منتظری، سید محسن دهنوی، فرهاد بشیری، یحیی ابراهیمی، مسلم صالحی، احمدحسین فلاحی همدان، فاطمه قاسم پور، بهروز محبی نجم آبادی، مهرداد ویس کرمی، محمدرضا احمدی، علیرضا پاک فطرت، روح الله عباسپور، مهدی اسماعیلی، مهدی روشنفکر، کیومرث سرمدی، زهره سادات لاجوردی، سید محمد مولوی، محمد وحیدی، حسین خسروی بیرجند، حسین عباس زاده چناران محمدمهدی فروردین، محمدمهدی زاهدی، امان قلیچ شادمهر، سید علی یزدیخواه، عبدالکریم جمیری خواستاریم ک صدای ما در مجلس باشند، همانطور که زمان انتخابات ما جوانان‌ها میدان رو خالی نکردیم، لفت ندادیم، رفتیم، تبلیغ کردیم، رأی دادیم، اعتماد کردیم.
به امید اینکه صدای ما رو انعکاس بدین، از طرف ما مردم حرف بزنید، اگر قرار بود، و حرف از دفاع حقوق ما جوان‌ها شد که کاملاً به حق و بجا هست، عده‌ای از نماینده‌ها لفت بدهند و گوش ندهند که درد ما چیه، باشه، این درخواست که از طرف حداقل ۵۰۰۰ جوان تحصیلکرده با صلاحیت علمی ثابت شده، آگر براتون مهم نیست و اهمیتی ندارد و از دست رفتن اینکه و سرنوشت ماها چندان اهمیتی نداره که ببینید اصلاً درد ما جوان‌ها چیه، اشکال نداره لفت بدهید، باز هم قراره انتخابات بشود، ما هم لفت می‌دهیم به راحتی،
اگر شما نمایندگان متعهد مردم که اعتماد کردیم به خواسته به حق این جوانان تحصیلکرده بیکار که سالها به امید استخدام تلاش کردن توجهی کنید، اجرتون‌ با خدا.
ما نماینده شهر را انتخاب کردیم که صدای ما در مجلس باشد. این درخواست به حق ماست. با نمره کتبی اول و کارنامه سبز آزمون به آن سختی که خدا می‌داند و از مصاحبه که اصلاً معلوم‌ نیست بر چه اساسی نمره داده شده، سلیقه شخصی مصاحبه کنندگان یا هر چیزی که کاملاً تاریکه، آیا حق ما این است که مردود بشویم.
کاش درد ما جوان‌ها رو درک کنید، به خدا خواسته ما به حق هست، چون ما کارنامه سبزیم.
چشم امید ما بعد خدا به شما نماینده‌هاست که غیورانه از ما دفاع کنید، تا ما هم‌ استخدام بشویم و بتوانیم در این اوضاع بد اقتصادی نان آور خانواده‌ها باشیم.»


کد مطلب: 433164

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433164/2/تجمع-قبول-شدگان-آزمون-آموزش-پرورش-جلوی-مجلس-شورای-اسلامی-مصاحبه-ابهام-آمیز-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1