کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند بازسازی مناطق زلزله زده دنا بازدید کرد

25 فروردين 1400 ساعت 11:13

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفری یک روزه و به صورت سرزده از روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا بازدید کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفری یک روزه و به صورت سرزده از روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا بازدید کرد.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان حضورش در شهر زلزله زده سی سخت از نزدیک در جریان روند پیشرفت بازسازی خانه‌های مردم قرار گرفت. دیدار و گفتگوی مردمی که در محل حضور پیدا کرده بودند و پیگیری مشکلات آنها به صورت تلفنی از دیگر برنامه‌های کلانتری در این سفر بود.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازدید در محلات مختلف شهر سی سخت از نزدیک روند بازسازی خانه‌های سطح این شهر را مورد ارزیابی قرار داد.
 وی در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که قبل از پایان مرداد ماه مردم دنا در خانه‌های خود ساکن شوند.
 حسین کلانتری روند بازسازی خانه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سرعت ساخت و سازها نیز مطلوب بوده و از مصالح ساختمانی مقاوم در برابر زلزله استفاده شده است.
استاندار از همه دستگاه‌های مرتبط با بازسازی شهرستان دنا و به ویژه ستاد بازسازی شهر سی سخت و روستاهای اطراف خواست سرعت در روند بازسازی و بهسازی را در اولویت همه کارها قرار دهند و هیچ فرصتی را از دست ندهند تا به زودی شاهد اتمام وتکمیل منازل مسکونی باشیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه استحکام منازل مسکونی و توجه به کیفیت به کارگیری مصالح از اولویت‌هاست گفت: یک شهر مقاوم در برابر زلزله خواهیم ساخت که دیگر نگرانی برای مردم وجود نداشته باشد.
 گفتنی است؛ زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲: ۳۴: ۰۵ چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.


کد مطلب: 433032

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433032/2/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-روند-بازسازی-مناطق-زلزله-زده-دنا-بازدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1