کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در راستای اعمال محدودیت های کرونایی؛

پلمپ بیش از ۸۰۰ واحد صنفی در کهگیلویه

24 فروردين 1400 ساعت 11:08

طیب زادگان اظهار داشت: طی این بازدیدها بیش از ۸۰۰ واحد صنفی اعم از کارگاهی، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی تعطیل و یا پلمپ شدند.


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: از آغاز محدودیت های اعمال شده توسط ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه طی بیست و ششمین جلسه این ستاد تاکنون بیش از ۲ هزار مورد بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی،کارگاهها و اماکن عمومی صورت گرفت.
به گزارش کبنا از دهدشت، دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این زمینه تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبات بیست وششمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مورخه سه شنبه هفدهم فروردین ماه جاری، گشت مشترک کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت کهگیلویه با همراهی نیروی انتظامی، صمت و اتاق اصناف نسبت به اعلام و نظارت بر تعطیلی کلیه مشاغل گروههای ۴،۳،۲ اقدام نموده و در همین زمینه بیش از ۲ هزار مورد بازدید در سطح شهر دهدشت صورت گرفت.
طیب زادگان اظهار داشت: طی این بازدیدها بیش از ۸۰۰ واحد صنفی اعم از کارگاهی، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی تعطیل و یا پلمپ شدند.
وی افزود: در همین راستا و به منظور حفظ و ارتقاء سلامت عمومی مردم در مواجهه با بیماری کرونا تعداد ۵۶ واحد توزیعی مواد غذایی و اماکن عمومی ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و تعداد ۱۴۳ واحد کارگاهی از سوی گروه مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت کهگیلویه اخطاریه دریافت نمودند.


کد مطلب: 432996

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432996/2/پلمپ-بیش-۸۰۰-واحد-صنفی-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1