کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهر زلزله زده سی‌سخت؛

بنیاد مسکن تا آخر کنار مردم سی‌سخت خواهد ماند

23 فروردين 1400 ساعت 10:33

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقداماتِ قابل توجهی در زمینه آواربرداری صورت گرفته است. این روند همچنان ادامه خواهد داشت و تا حصول به نتیجۀ مطلوب برای شهروندان آسیب‌دیده در زلزلۀ بهمن ماه، بنیاد مسکن از متولی‌های اصلیِ این میدان خواهد بود.


مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت:  اقداماتِ قابل توجهی در زمینه آواربرداری صورت گرفته است. این روند همچنان ادامه خواهد داشت و تا حصول به نتیجۀ مطلوب برای شهروندان آسیب‌دیده در زلزلۀ بهمن ماه، بنیاد مسکن از متولی‌های اصلیِ این میدان خواهد بود.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد، در روز یکشنبه (22 فروردین ماه 1400 ) حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبتِ دومین روز از سال‌گردِ دهۀ «حساب صدِ امام» به همراه جمعی از مسئولینِ استانی از مناطق زلزله‌زدۀ شهر سی‌سخت بازدید کردند. 
کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانیِ استان‌دار کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارِ دنا، شهردار دنا، نظام مهندسیِ استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین صفایی‌نیا مدیر ستاد بازسازیِ مناطقِ زلزله‌زدۀ شهر سی‌سخت و اصالت‌زاده معاونت بازسازی و مسکنِ روستای بنیاد مسکن استان در این بازدید حضور داشتند.
جنتی ضمن تبریک دهۀ حساب صد امام، بیان کرد: توجه به محرومین و مستضعفان همواره از اهدافِ اصلیِ انقلاب اسلامی بوده است. طوری که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، از آن‌ها با عنوان صاحبان انقلاب نام برده است. از زمان فرمانِ تاریخیِ امام مبنی بر افتتاح حساب صد و تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 42 سال می‌گذرد. در این چهار دهه تلاش بنیاد همواره بر توجه هر چه بیشتر به ساخت‌وسازِ مسکنِ محرومان و مستضعفان بوده است.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در خصوصِ وضعیتِ سرپناهِ مردمِ زلزله‌زدۀ شهر سی‌سخت با تأکید بر روند بازسازی و مقاوم‌سازیِ مساکن، افزود: فرآیند آواربرداری در حال انجام است و سعی می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل مسکن زلزله‌زدگان رفع شود. تا کنون اقداماتِ قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است. این روند همچنان ادامه خواهد داشت و تا حصول به نتیجۀ مطلوب برای شهروندان آسیب‌دیده در زلزلۀ بهمن ماه، بنیاد مسکن از متولی‌های اصلیِ این میدان خواهد بود.


کد مطلب: 432953

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432953/2/بنیاد-مسکن-آخر-کنار-مردم-سی-سخت-خواهد-ماند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1