تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۴۳۲۹۴۷
کبنا گزارش می دهد

تجمع زباله و شرایط سخت زندگی در برخی محلات یاسوج / بی‌توجهی شهرداری یاسوج به خواسته‌های مردم( + تصاویر )

۰
کبنا ؛در حالی به پایان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج می‌رسیم که وعده برخی از اعضای شورای اسلامی در خصوص آسفالت کوچه‌ها و عدالت خدمات رسانی هنوز عملی نشده است، اهالی منطقه بنسنجان ( زیر جمعه بازار - کوچه‌های امین ) به شدت از وجود کوچه‌های نامناسب، خاکی و محل تجمع فاضلاب‌ها گلایه‌مند هستند.
به گزارش کبنا از یاسوج، وقتی از زندگی شهری و مزایای آن صحبت می‌کنیم، فاضلاب و آسفالت جزو اولین مزایایی است که به ذهن هر کس می‌رسد، اما ما شاهد هستیم در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، پایتخت طبیعت ایران که شناسه‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد است و  باید همه چیز در عالی‌ترین سطح خود باشد، این مزایا در حالت حداقلی خود است. به عنوان نمونه می‌توان به کوچه‌های امین، واقع در ۳۰ متری (زیر جمعه بازار) اشاره کرد که مشکل آسفالت و جدول کشی خیابان دارند و در این چند سال اخیر هر چه پیگیری می‌کنند به نتیجه‌ای نمی‌رسند.
عبدالخالق اختریان از ساکنین کوچه امین ۳ در گفت و گو با خبرنگار کبنا، اظهار داشت: از سال ۹۴ که ما به این محله نقل مکان کردیم تا الان که حدود ۶ سال می‌گذرد اوضاع هیچ تغییری نکرده است. بارها به شهرداری و شورای شهر برای مشکل آسفالت خیابان و جدول کشی مراجعه کردم و وضعیت موجود محله را توضیح دادم اما تاکنون پیگیری‌های ما نتیجه‌ای نداشته است و شهرداری و شورای شهر برای ما کاری انجام ندادند. یکبار آقای احمدی‌کیش از اعضای شورای شهر یاسوج برای بازدید آمدند و در پی این بازدید یک خاک برداری صورت گرفت اما به خاک‌برداری نیازی نبود.
وی در ادامه اضافه کرد: تمام زباله‌های بلوار جمعه بازار و خیابان اطراف به کوچه امین ۳ می‌آید و در انتهای خیابان این زباله جمع می‌شوند به گونه‌ای که بوی بسیار بدی ایجاد می‌شود و واقعاً زندگی را در این چندسال برای اهالی این منطقه دشوار کرده است و هرچه هوا گرم‌تر شود این بوی بد چند برابر می‌شود.
این شهروند یاسوجی در پایان تاکید کرد: با این وضعیت، باید به جای نام پایتخت طبیعت برای یاسوج، پایتخت زباله گفته شود. ما تا الان هرچه پیگیری کردیم به جایی نرسیدیم، اما امیدواریم مسئولین این بار برای تغییر شرایط کاری انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وقتی جلوی مهاجرت گرفته نمیشه تمام مردم گرمسیر از طیبی و بهمی و هزار.....با دست خالی روانه یاسوج می شن و اینجا کاسبی می کنن باید وضع شهر همینجور به دیگه
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1