کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

کار و تلاش ستاد بازسازی در شهر زلزله‌زده سی‌سخت ( + تصاویر )

20 فروردين 1400 ساعت 17:10

بازسازی شهر زلزله زده سی سخت با تلاش شبانه روزی مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد و ستاد بازسازی مستقر در شهر سی سخت در حال انجام است.


بازسازی شهر زلزله زده سی سخت با تلاش شبانه روزی کارکنان و حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد و ستاد بازسازی مستقر در شهر زلزله‌زده سی سخت در حال انجام است.
به گزارش کبنانیوز از شهرستان دنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه با اشاره به آواربرداری بیش از۷۰ درصد مناطق شهر زلزله‌زده سی‌سخت گفت: کار آواربرداری تا پایان فروردین ماه باید به اتمام برسد.
حسین کلانتری با بیان اینکه تاکنون کار آواربرداری۶۰۰ واحد مسکونی انجام شد، بیان کرد: کار تعمیر یکهزار واحد آسیب دیده آغاز و فنداسیون ۷۰ واحد نیز به اتمام رسیده است.
کلانتری با اشاره به تلاش واحد‌های خدمات رسان در خدمات رسانی به مردم سی سخت، افزود: ۵۰۰ مجوز ساخت و ۳۵۰ پروانه ساخت در سی سخت از سوی شهرداری صادر شده است.
وی بیان کرد: اولین استانی هستیم که قبل از شروع عملیات بازسازی در ساخت و ساز مسکن‌های آسیب‌دیده از توان علمی و دانشگاهی برای ساخت اصولی واحد‌ها استفاده می‌شود.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شامگاه ۲۹ بهمن ماه شهر سی سخت را لرزاند. بزرگترین پس لرزه آن ۴.۵ ریشتر بوده است که ظهر چهارشنبه ۶ اسفندماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.


کد مطلب: 432855

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432855/2/کار-تلاش-ستاد-بازسازی-شهر-زلزله-زده-سی-سخت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1