تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۳۲۸۵۵
کبنا گزارش می دهد؛

کار و تلاش ستاد بازسازی در شهر زلزله‌زده سی‌سخت / استاندار: از توان علمی و دانشگاهی برای ساخت اصولی واحد‌ها استفاده می‌شود

۰
کبنا ؛
بازسازی شهر زلزله زده سی سخت با تلاش شبانه روزی کارکنان و حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد و ستاد بازسازی مستقر در شهر زلزله‌زده سی سخت در حال انجام است.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه با اشاره به آواربرداری بیش از۷۰ درصد مناطق شهر زلزله‌زده سی‌سخت گفت: کار آواربرداری تا پایان فروردین ماه باید به اتمام برسد.
حسین کلانتری با بیان اینکه تاکنون کار آواربرداری۶۰۰ واحد مسکونی انجام شد، بیان کرد: کار تعمیر یکهزار واحد آسیب دیده آغاز و فنداسیون ۷۰ واحد نیز به اتمام رسیده است.
کلانتری با اشاره به تلاش واحد‌های خدمات رسان در خدمات رسانی به مردم سی سخت، افزود: ۵۰۰ مجوز ساخت و ۳۵۰ پروانه ساخت در سی سخت از سوی شهرداری صادر شده است.
وی بیان کرد: اولین استانی هستیم که قبل از شروع عملیات بازسازی در ساخت و ساز مسکن‌های آسیب‌دیده از توان علمی و دانشگاهی برای ساخت اصولی واحد‌ها استفاده می‌شود.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شامگاه ۲۹ بهمن ماه شهر سی سخت را لرزاند. بزرگترین پس لرزه آن ۴.۵ ریشتر بوده است که ظهر چهارشنبه ۶ اسفندماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1