تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۳۲۶۵۱
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد توضیح داد

مسئولان بویراحمد یک ماهه نوروزی برای مبارزه با کرونا چه کردند؟

۰
کبنا ؛رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد به تشریح عملکرد این مرکز و سایر ارگانها و نهادهای درگیر در طرح یک ماهه نوروزی (تشدید طرح شهید سلیمانی) پرداخت.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، محمد یزدان پناه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و طبق مصوبات، جلسات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط ستاد اجرائی کووید ۱۹ در شهرستان بویراحمد، مقرر گردید از ۱۵ اسفند ماه لغایت ۱۵ فروردین، دستگاه‌های متولی از جمله فرمانداری محترم، مرکز بهداشت بویراحمد، بسیج و سپاه، نیروی انتظامی، راهداری، میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف، صنعت و معدن و ... در قالب طرح یک ماهه نوروزی (تشدید طرح شهید سلیمانی) اقداماتی در جهت کنترل و مبارزه با کووید ۱۹ صورت پذیرد.
وی افزود: در بخش غربالگری و اقدامات کنترلی مبادی ورودی شهر یاسوج، ۱۱۲۱ تست رپید از مسافران و افرادی که قصد ورود به شهر یاسوج را داشتند گرفته شد، که از این تعداد ۱۳ مورد مثبت شناسایی و در کنار این غربالگری ۹۵۶۰ تذکر لسانی و ۴۷۶۵ مورد برگشتی خودرو و ممانعت از ورود آنها به شهر را از سوی عزیزان زحمت کش پلیس راه داشته‌ایم.
دکتر یزدان پناه ابراز داشت: همچنین در این طرح روزانه ۴ تیم بازرسی بهداشت محیط و حرفه‌ای در شیفت‌های صبح و عصر ۳۰۳۱ مورد بازدید از اصناف مختلف، مغازه‌ها، اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، کارگاه‌ها، پاساژها، دفاترپیشخوان، جایگاه‌های سوخت و... داشته‌ایم که ۱۲۱ مورد معرفی به مراجع قضائی و ۷۵ مورد پلمب واحدهای متخلف ثبت گردید.
 رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد عنوان کرد؛ در این ایام اولویت را بر گروه‌های آسیب پذیر و خصوصاً افراد داری بیماری زمینه‌ای، سالمندان و زنان باردار اختصاص دادیم که ضمن رهگیری بیماران مثبت فعال، ارائه مراقبت‌های بهداشتی در خانه‌های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت، منزل و درب خانوارها صورت گرفت و این خدمات بصورت هفتگی گزارش گیری و ثبت می‌گردد.
وی در ادامه گفت: در این طرح ۴۵ باغ تفریحی و گردشگری دارای مجوز و بدون مجوز، ۲۳ مجتمع تفریحی گردشگری و تالار عروسی، ۱۳ دفترخدمات مسافرتی، کلیه پارکهای سطح شهر (مهرورزی، شهرداری، آبشار) تعطیل، مسیرهای ورودی این پارک‌ها و مکانهای گردشگری و همچنین بلوار مرکزی شهر و مسیرهای منتهی به بلوار اصلی مرکز شهر مسدود شدند
یزدان‌پناه در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم تشدید بازدیدها و نظارت‌ها و افزایش بیماری یابی گسترده در حوزه مبادی ورودی، اما همچنان شاهد تراکم ترددها و عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی برخی افراد در دورهمی ها، سفرهای نوروزی، دید و بازدیدها، مراسمات عروسی و سوگواری بوده که به همین علت متاسفانه در روزهای آتی افزایش موارد مبتلایان و موارد بستری و مرگ و میر را شاهد خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
چه ارزشی داره بريم تست بدیم الان حدود ۹ روزه از من تست pcr کرونا گرفتن و مراجعه کردم به شبکه بهداشت میگن هنوز جوابشو ندادنه، علت را که جویا شدم میفرمایند بدلیل زیاد بودن تست ها هنوز جواب خیلی از تست ها نیومده پس با این اوصاف خدا میدونه من تا الان به چند نفر سرایت دادمه چون من نمیدونم مثبت شدمه یا منفی لذا ناگزیر هستم که سر کار هم برم.
خدا خودش رحم کنه نمیدونم وقتی در توان شما نیست که به موقع جواب تست ها رو بدین چرا تبلیغ میکنید و از مردم تست میگیرید و اینهمه هزینه و .... روی دوش مردم و یا حتی دستگاههای متولی میذارید
Iran, Islamic Republic of
فقط جلسه گرفتند اما بدون اجرا
باور كنيد مسولين امر در يك دو ماه اينده به جزاي اعمالتان خواهد رسيد و نتيجه بي مسوليتي تان را خواهيد ديد
فقط خدا خودش به مردم اين استان رحم كند كه صاحب ندارد
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1