کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد:

آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد دو ناحیه می‌شود

14 فروردين 1400 ساعت 20:46

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: کیفیت بخشی به آموزش، پیگیری بحران فضای آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین رویکردهای آموزش وپرورش این شهرستان در سال تحصیلی جاری است.


مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: کیفیت بخشی به آموزش، پیگیری بحران فضای آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین رویکردهای آموزش وپرورش این شهرستان در سال تحصیلی جاری است.
 کورش دلشاد در دیدار نوروزی مدیر و عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی حضرت آیت‌اللّه ملک‌حسینی با تبریک سال نو گفت: متأسفانه سال تحصیلی جاری متأثر از شرایط کرونایی بود که باعث شد برای اولین بار معلمان و دانش آموزان آموزش مجازی را تجربه کنند.
وی توجه به کیفیت آموزش در فضای مجازی را یادآور شد و گفت در شرایط کرونایی معلمان با تولید محتوا زحمات زیادی کشیدند تا دانش اموزان کمترین لطمه را ببینند.
 دلشاد مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها را بجث آموزش دانش آموزآن در شرایط کرونایی دانست و گفت تمام تلاش ما این است که در بستر فضای مجازی و با تولید محتوا بحث آموزش با جدیت دنبال شود.
 وی با تقدیر و تشکر از مدیر و مجموعه عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی در توجه به زیرساختها و پیشبرد اهداف آموزشی گفت: حقیقتاً امروز در مدارس به مدیرانی خلاق و پای کار نیازمندیم تا بتوانند با تعامل درون و برون دستگاهی موجب تحول در آموزش و به شکوفایی استعدادهای دانش آموزان کمک کنند.
 وی بحران فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد را بسیار جدی و از مهمترین دغدعه های خود دانست و گفت در دیدار مجازی با وزیر آموزش وپرورش این موضوع در کنار سایر مشکلات آموزش وپرورش از قبیل کمبود نیروی خدماتی را مطرح کردیم.
 دلشاد افزود: در قانون شورای آموزش و پرورش بر مشارکت همه دستگاها برای کمک به آموزش و پرورش تاکید فراوان شده است که در دیدار با فرماندار شهرستان دغدغه‌ها را مطرح کردیم که امیدواریم با درایت ایشان و حضور پر رنگ و تأثیر گذار دستگاهای عضو بتوانیم به حل مشکلات و شاداب سازی فضای آموزشی کمک کنیم
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه نیروی انسانی موتور محرکه و بستر ساز توسعه یافتگی در جامعه است خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم پویا و توسعه یافته داشته باشیم باید به مدرسه به عنوان مهمترین کانون تربیت اجتماعی، علمی و اخلاقی دانش اموزان بیش از گذشته توجه کنیم.
 دلشاد افزود: پیگیری آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به دو ناحیه برای خدمت رسانی بهتر در حوزه آموزش را از دیگر برنامه‌های کاری خویش بیان کرد و گفت: بیش از ۴۰ درصد دانش آموزان استان در شهرستان بویراحمد تحصیل می‌کنند که به دو ناحیه‌ای شدن آن کیفیت فعالیتهای اموزشی بهتر و منسجم‌تر خواهد شد.
 وی توجه به رشته‌های فنی وحرفه ای را برای کمک به کارآفرینی و اشتغال در جامعه مهم دانست و بیان داشت: یکی از مهمترین رویکردهای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد توجه به آموزشهای فنی وحرفه ای و سوق دادن دانش آموزان برای تحصیل در این رشته‌هاست
در این دیدار مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی با ارائه گزارشی از فعالیتهای هنرستان کشاورزی در سال تحصیلی جاری گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه خوشبختانه زیرساختهای هنرستان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات آماده شده است.
سید ولی موسوی با بیان اینکه از همه ظرفیتها برای کمک به ارتقا کیفی آموزش‌ها در این هنرستان استفاده می‌شود گفت: تعامل وارتباط خوب مجموعه آموزش وپرورش و مرکز تحقیقات نوید بخش آینده‌ای روشن برای مهارت آموزی دانش آموزان این هنرستان در بخش کشاورزی خواهد بود.
 مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی با تقدیر و تشکر از حمایتها و رهنمودهای مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: تلاش من همکارانم این است که وظایفمان را آنگونه که شایسته است بخوبی انجام دهیم و از هیچ تلاشی برای کمک به آموزش دانش آموزآن و حل مشکلات آنان دریغ نمی‌کنیم.
 موسوی از برنامه ریزی برای فارغ التحصیلان این هنرستان با همکاری مرکز تحقیقات خبر داد و گفت؛ برای اولین بار از ۱۴ نفر از اولین راه یافتگان این هنرستان به دانشگاه با حضور مسؤلان تجلیل نمودیم.


کد مطلب: 432647

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432647/2/آموزش-وپرورش-شهرستان-بویراحمد-دو-ناحیه-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1