کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز با حضور در فرمانداری گچساران؛

مدیر نفتی کاندیدای انتخابات میاندوره 1400 حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد / هدیه متفاوت همسر فاطمی به معاون فرماندار گچساران ( + تصاویر )

11 فروردين 1400 ساعت 11:13

سید محمود فاطمی مدیر سابق حراست نفت و گاز گچساران و از مدیران موفق نفت صبح امروز با حضور در فرمانداری گچساران برای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌نویسی کرد.


سید محمود فاطمی مدیر سابق حراست نفت و گاز گچساران و از مدیران موفق نفت صبح امروز با حضور در فرمانداری گچساران برای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌نویسی کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 11 فروردین 1400 ) سید محمود فاطمی از مدیران موفق در حوزه نفت با ورود به فرمانداری گچساران، کاندیدای انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.
فاطمی با همراهی همسر خود، وارد مارتن 1400 گچساران و باشت شد. او در دوره‌های گذشته آمادگی خود را برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود، و در میانه راه از تصمیم خود، منصرف می‌شد. آنطوری که برخی رسانه‌ها آورده‌اند، فاطمی در انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه تهران اعلام آمادگی کرده بود که انصراف داد و از سید محمد موحد نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حمایت کرد و از مردم خواست تا به او رأی بدهند. وی موحد را فردی خستگی‌ناپذیر، مردم‌دار و... توصیف کرد و گفت: موحد دغدغه‌ای جزء خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ایران ندارد.
فاطمی اصالتاً از سادات شهرستان چرام است. او که پیش از این برای انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت اعلام آمادگی کرده بود، صبح امروز با همراهی همسرش وارد فرمانداری گچساران شد تا نام خود را برای رقابت سنگین 1400 به ثبت برساند.
فاطمی با پیراهن روشن ( آبی )  و کت و شلوار متمایل به قهوه‌ای پوشیده بود. همسرش چادری و محجبه بود. او روسری گل‌دار به سر داشت و قرآن را هم به دست گرفته بود.
«امینه فلاحت آموزگار» همسر فاطمی کتاب مقدس قرآن و یک شاخه گل را به سید موسی حسینی معاون فرماندار گچساران هدیه داد.
سید محمود فاطمی آرام و خونسرد بود، به نظر می‌آمد، تمام نکاتی که تیم اتاق فکرش به او قبلاً گفته بودند را در پوشیدن لباس‌هایش و رفتارش اجرا می‌کرد.
مشاور فاطمی یک خانم بود، یک دسته گل قرمز به همراه خودش داشت، گل‌ها بین دستاندرکاران ستاد انتخابات گچساران توزیع شد.
تکمیل می‌شود....


کد مطلب: 432556

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432556/2/مدیر-نفتی-کاندیدای-انتخابات-میاندوره-1400-حوزه-انتخابیه-گچساران-باشت-هدیه-متفاوت-همسر-فاطمی-معاون-فرماندار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1