تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۳۲۵۱۱
کبنا خبر می‌دهد؛

بازدید سرزده استاندار از محله‌‌های در حال بازسازی شهر سی‌سخت / مردم سی‌سخت را تنها نخواهیم گذاشت و تا پایان در کنارشان می‌مانیم

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با حضور در شهر سی‌سخت علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم آسیب‌دیده و تبریک عید و اعیاد شعبانیه، از روند بازسازی‌ها و ساخت‌وسازها بازدید کرد.
حسین کلانتری در این بازدید دو ساعته پای درد دل مردم نشست و رودرو پاسخگوی مطالبات و نیازمندی‌های اهالی شهر سی‌سخت شد.
استاندار بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی، استحکام و کیفیت بالای مصالح به کار رفته را از اولویت‌های مهم و اساسی خواند و افزود: بر اساس دستور و تاکید ریاست جمهوری و پیگیری‌های مکرر مسئولان ملی، با تمام توان پیگیر مشکلات شهر زلزله زده سی‌سخت و روستاهای اطراف هستیم و در تلاشیم که بازسازی و نوسازی شهر سی‌سخت به سرعت پایان یابد و کام مردم این شهر شیرین شود.
حسین کلانتری تسریع در روند بازسازی ها و سرعت بخشی به کارها و ساخت و سازها را خواستار شد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان ، زیربنایی و متولیان ساخت و ساز در این شهر باید با تمام توان و قدرت پای کار باشند.
وی به مردم این شهر اطمینان داد که آرامش و آسایش خانواده های سی سختی از دغدغه های اصلی و مهم است و لحظه به لحظه چه به صورت حضوری و سرزده در شهر و چه پیگیری های تلفنی و جلسات و دیدارهای مهم در تهران پیگیر مطالبات و نیازمندی های این مردم است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
استاندار گفت: با همت و تلاش و همکاری و مساعدت مردم با فرهنگ شهر سی سخت و حمایت جدی مسئولان ملی و استانی و همه دستگاه‌ها در آینده‌ای نه چندان دور شاهد  بازسازی و مقاوم سازی شهر سی‌سخت خواهیم بود و سی سخت را زیباتر و با صلابت تر از قبل تحویل خواهیم داد.
در این بازدید چند ساعته برخی خانواده‌ها از تلاش‌های شبانه روزی و جدیت و پیگیری‌های ویژه استاندار و حضور مستمر وی در شهر سی‌سخت قدردانی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1