کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آخرین روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر یاسوج؛

سرخاب بیننده با شعار «خدمت صادقانه» تنور انتخابات را داغ کرد

26 اسفند 1399 ساعت 15:08

صبح امروز سرخاب بیننده داوطلب شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور در فرمانداری این شهر در انتخابات نام نویسی کرد.


صبح امروز سرخاب بیننده داوطلب شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور در فرمانداری این شهر  در انتخابات نام نویسی کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، روز سه شنبه (26 اسفندماه) بیننده داوطلب شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج، با اشاره به اینکه اهل شعار دادن نیستم، گفت: برای اینکه به مردم شهرم خدمت صادقانه داشته باشم پای به این عرصه گذاشتم.
بیننده دلیل حضورش در این انتخابات را خدمت به  مردم و شهر عنوان کرد و افزود: متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل بی مهری ها وبی تدبیری ها یاسوج به جای پایتخت طبیعت به شهری نازیبا تبدیل شده و برای همین نام نویسی کردم تا درصورت قبول شدن در این انتخابات به موفقیت و شکوفایی شهرم کمک کنم و دوباره از نو و با کمک مردم یاسوجی زیبا بسازیم.  
قابل ذکر است سرخاب بیننده کارشناسی ارشد مهندسی عمران دارد، همچنین مجری پروژه های عمرانی، مشاور پروژه های عمرانی، عضو خیرین مدرسه ساز کشور بوده است.
ایجاد اشتغال و بکارگیری تعداد زیادی نیرو در قالب شرکت های خدماتی و ساخت بیش از ده‌ها مدرسه در سطح کشور از جمله مهمترین فعالیت های سرخاب بیننده است.


کد مطلب: 432095

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/432095/2/سرخاب-بیننده-شعار-خدمت-صادقانه-تنور-انتخابات-داغ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1