کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

طرح «انقلاب سبز زاگرس» در منطقه حفاظت شده «کل قیصر»

21 اسفند 1399 ساعت 0:19

طرح «انقلاب سبز زاگرس» با حضور فعالان و دوستدارن محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه حفاظت شده «کل قیصر» برگزار شد.


به گزارش کبنا نیوز، دوشنبه (18 اسفند‌ماه) طرح «انقلاب سبز زاگرس» با حضور فعالان و دوستدارن محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در «گُرده» برگزار شد.
انجمن «انقلاب سبز زاگرس» بار دیگر، در راستای رسالت سبزاندیشانه و ذاتی خود، در چهارمین روز از هفته درخت‌کاری، با حضور خیل دوستداران، فعالین و کنشگران طبیعت و محیط‌زیست، اقدام به کاشت ۵۰۰ نهال بلوط و کنار در منطقه حفاظت شده «کل قیصر» کرد.


این برنامه از سلسله برنامه‌های هفتگی و محیط‌زیستی این انجمن، همراه با اعضای فعال خود، گروه‌های مختلف مردمی، هنری، کوهنوردی و اداری از جمله گروه کوهنوردی توکا، انجمن خوشنویسان بلادشاپور، کارکنان طبیعت‌دوست اداره سوادآموزی، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست و بسیاری از فعالین دغدغه‌مند در حوزه محیط‌زیست از نقاط مختلف شهرستان انجام گرفت و روز پر فروغی را در «گُرده» زاگرس رقم زدند.
برنامه‍‌های انجمن انقلاب سبز زاگرس، در جهت کمک به محیط‌زیست شهرستان در حوزه‌های شهری و غیرشهری و در مناطق مختلف به صورت مستمر با حضور دوستداران طبیعت ادامه خواهد یافت.

============
گزارش حبیب شریف‌زاده


کد مطلب: 431890

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431890/2/طرح-انقلاب-سبز-زاگرس-منطقه-حفاظت-شده-کل-قیصر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1