تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۴۳۱۷۶۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در حاشیه بازرسی از بازار و اماکن عمومی مطرح کرد؛

گچساران در آستانه وضعیت فاجعه باری قرار دارد/ برنامه های جدی شبکه بهداشت گچساران در پایش بهداشتی + تصاویر

۰
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در هفتاد و دومین جلسه ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان، از شروع احتمالی پیک خطرناک بیماری در آینده نزدیک خبر داد.
دکتر آرین غلامیان در این جلسه گفت: امروز وضعیت استان خوزستان وخیم شده است و همان گونه که بار ها تذکر داده ایم، شهرستان ما در زمینه بیماری کرونا الگویی مشابه با خوزستان دارد و این موضوع به شدت ما را نگران کرده است.
غلامیان در این جلسه تاکید کرد که هیچ گونه تمایلی به تعطیلی صنوف نداریم؛ اما در صورتی که امروز اداره صمت بر اساس دستورالعمل کشوری همت به کنترل و محدودیت مشاغل سطح ۳ و ۴ نداشته باشد در آینده نه چندان دور ممکن است مجبور به تعطیلی صنوف سطح ۲ و غالب بازار شویم.
آرین غلامیان ضمن اشاره به آمار کلی نمونه گیری از ابتدا تا کنون، عملکرد یک هفته گذشته شبکه بهداشت را بدین گونه تشریح کرد که در هفته گذشته تا کنون قریب به ۱۵۰۰ تست و بیش از ۵۰۰ بازدید انجام گرفته که با تشکیل چند تیم سیار کانون های خطر همچون فرودگاه، ترمینال، فروشگاه های بزرگ، پمپ بنزین و کمپ های پر تردد به طور روزانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.
یکی از مصوبات این جلسه به پیشنهاد شبکه بهداشت و درمان، و تاکید فرماندار افزایش گشت های مشترک و به طور فشرده بود که بلافاصله بعد از این جلسه، تیم مدیریتی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در قالب گشت ضربت در سطح شهرستان مانور ماشین برگزار نموده و به پایش و ارزیابی بهداشتی سطح بازار پرداختند.
غلامیان که به عنوان سرگروه اصلی تیم های بازرسی در این گشت مشترک حضور داشت در حاشیه این بازدید گفت: یکی از برنامه های جدی شبکه بهداشت در خصوص مبارزه با بیماری کرونا، علاوه بر بیماریابی و نمونه‌ گیری، پایش های بهداشتیِ روزانه از بازار و صنوف مختلف می باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تشکر ویژه از نیروی انتظامی (اماکن)، تعزیرات، اداره صمت و هلال احمر که در این گشت مشترک حضور داشتند هدف اصلی از این طرح را افزایش حساسیت در جامعه، پایش بهداشتی از اصناف و برخورد با متخلفین بهداشتی و تهدید کننده سلامت مردم عنوان کرد.
غلامیان در پایان ضمن تاکید بر ادامه طرح گشت های مشترک و افزایش تلاش برای بیماریابی و نمونه گیری در شهرستان از همه مردم خواست تا رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که شهرستان گچساران در آستانه وضعیت فاجعه باری قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
الان هر چی میگن کسی رعایت نمیکنه وقتی ۱۰ فوتی تو شهرمون داد میگن رئیس شبکه نمیدونم فرماندار یا شهردار مشکل داره مردم گچساران کم این خیابونها شلوغ کنید از ماسک استفاده کنید فاصله گذاری داشته باشید الان یک هفته هر روز کادردرمان تو شهر میگرده تست میگیرن اما کی درک کنه
Iran, Islamic Republic of
تشکر از کادر بهداشت ودرمان
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1