کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کشوری تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت برگزار شد

کلانتری: کهگیلویه و بویراحمد در زیرساخت‌های ورزشی عقب است / پارسایی: تمرین تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در سالن نامناسب ( + تصاویر )

16 اسفند 1399 ساعت 13:56

ااستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه زیرساخت‌ها و منابع ورزشی از استان‌های دیگر عقب هستیم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه زیرساخت‌ها و منابع ورزشی از استان‌های دیگر عقب هستیم.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( شنبه ۱۶ اسفند ۹۹) مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کشوری تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت با حضور استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت، اظهار داشت: ما استعدادیابی را از چند سال پیش شروع کردیم. دستاوردهای زیادی در این چند سال داشتیم که دستاوردهای کشوری ما عبارتنداز: کسب مقام سومی در سال اول حضور در لیگ برتر، قهرمانی استعدادهای درخشان در رده‌ی خردسالان، قهرمانی کشور در جوانان کشور.
وی افزود: یکی از اتفاقات خوب برای تیم ما، حضوری پرشور تماشگران در مسابقه‌ها بود و خدا را شکر مردم در مسابقات به سالن می‌آمدند و ما را حمایت می‌کردند.
پارسایی گفت: یکی از درخواست‌هایی که از مسئولین داریم تجهیز استاندارد سالن تمرین تیم فراز بام خائیز است. بچه‌های تیم هفته‌ای ۵ بار در سالنی با کف پوش نامناسب تمرین می‌کنند که باعث آسیب دیدن در بلند مدت می‌شود.
حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: به مردم کهگیلویه و کل استان کهگیلویه و بویراحمد برای داشتن چنین جوانانی تبریک می‌گویم. از تمامی مسئولان و مدیرانی که به تیم کمک کردند و همراه تیم بودند نیز تشکر می‌کنم.
وی گفت: ما مسابقات شما را دنبال می‌کنیم و شاهد پیروزی‌های شما در برابر تیم‌های قدرتمند دیگر هستیم. ما از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داریم و می‌دانیم که استان‌های دیگر چه زیرساخت‌ها، ظرفیت‌ها و منابعی دارند و ما در این زمینه از آن‌ها عقب هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما مصمم بودیم که برای تجلیل از شما به دهدشت و سالن تمرین شما بیاییم اما شرایط به گونه‌ای شد که شما تشریف آوردین و ما قدردان این حضور شما هستیم.
کلانتری اضافه کرد: شما به ما غرور و افتخارآوری هدیه کردید و ما با شما و همراه شما هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: درخواست‌هایی که پارسایی داشت در زمینه حمل و نقل و تجهیز سالن تمرین به کف‌پوش استاندارد را پیگیری خواهیم کرد. من حتماً در اولین دیداری که با سلطانی فر وزیر ورزش خواهم داشت موضوع شما و چند تیم دیگر را مطرح خواهم کرد تا کمک‌های مناسب‌تری به شما شود.
وی در ادامه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، استان مستعدی است تیم‌های دختران رزمی کار استان، قایقرانی، هندبال نفت و گاز گچساران و فولاد یاسوج هم در بخش خانم‌ها و هم آقایان و هم در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نشان از استعدادهای فوق العاده این استان دارد.
کلانتری در پایان گفت: شما کار بزرگی کردید، اما توجه داشته باشید که بدست آوردن قهرمانی سخت است اما حفظ قهرمانی از آن هم سخت‌تر است و شما باید شخصیت قهرمانی تیم را حفظ و حتی آن را گسترش دهید.


کد مطلب: 431700

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431700/2/کلانتری-کهگیلویه-بویراحمد-زیرساخت-های-ورزشی-عقب-پارسایی-تمرین-تیم-هندبال-فراز-بام-خائیز-دهدشت-سالن-نامناسب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1