کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین معارفه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بویراحمد مطرح شد

جمالی: چرخش نخبگان سنت حسنه نظام اسلامی است / سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد: کلانتری معلم اخلاق‌ و جمالی شهید زنده است / آدم هوشیار دل به دنیا نمی‌بندد

14 اسفند 1399 ساعت 18:28

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نظام مقدس  جمهوری اسلامی چرخش مسئولیت‌ها و نخبگان یک سنت حسنه است که از جمله فرصت‌های مهم نظام بوده تا چند صباحی به مردم خدمت کنیم و حلال مشکلات آنها باشیم.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری گفت: در نظام مقدس  جمهوری اسلامی چرخش مسئولیت‌ها و نخبگان یک سنت حسنه است که از جمله فرصت‌های مهم نظام بوده تا چند صباحی به مردم خدمت کنیم و حلال مشکلات آنها باشیم.
به گزارش کبنا، احد جمالی  ظهر امروز ( پنجشنبه 13 اسفند ماه 99 ) در نشست تکریم و معارفه فرماندار پیشین و سرپرست جدید شهرستان بویراحمد با بیان اینکه حرص و ولع زدن برای پست و مقام ناشایست است، تاکید کرد: مسئولیت‌ها امانتی است که روزی به ما سپرده می‌شوند و روزی هم از دست خواهد رفت.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید تلاش کنیم باشرف کار کنیم و با شرف برویم زیرا این عاقبت بخیری است. 
جمالی تصریح کرد: آمده‌ایم تا مکمل همدیگر باشیم زیرا هیچ شخصی بدون ایراد نیست و با تعامل، انسجام و همفکری مشکلات حل خواهند شد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: چندین رویداد مهم از جمله انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه گچساران و باشت را پیش رو داریم، باید ببینیم در دوره‌های قبل چه ایراداتی داشتیم و از وقوع آنها در این دوره پیشگیری کنیم و آسیب شناسی جدی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: مانیز به عنوان مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید از حق الناس به عنوان امانتدار و مجری حراست و نگهداری کنیم. 
وی در بخش پایانی سخنان خود اضافه کرد: بزرگ‌ترین سرمایه در یک مجموعه اعتماد به همکاران است و اگر ناکامی در یک سیستم پیش بیاد  همه مجموعه را درگیر خواهد داشت.
سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد در این مراسم گفت: از حسن اعتماد استاندار که قبل از اینکه استاندار مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد باشند، یک معلم اخلاقند، تشکر می‌کنم، همچنین از شهید زنده مهندس جمالی و نماینده مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی که به بنده اعتماد کردند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.
مجید احمدی افزود: فرصت‌ها زودگذر است و هر آمدنی رفتنی دارد، بس بگردید و بگردد روزگار، دل به دنیا درنبندد هوشیار.
وی خاطرنشان کرد: خدمتگزاری در نظام پربرکت انقلاب اسلامی یک موهبت است تا باقیات و صالحاتی برای خود درست کنیم.
وی اظهار داشت: همانگونه که خداوند ناظر بر عملکرد ماست، هر عملی از ما سر بزند به سوی ما باز می‌گردد و نادان آن کسی است که در محضر خدا معصیت کند.
سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: اگر قرار است انتخاباتی برگزار شود یا کاری برای مردم کنیم، باید به نیت خدمت باشد زیرا هنر مردمداری بهترین هنر است و نگاهمان باید این باشد که برای مردم و رضای خدا کار می‌کنیم.
شاهرخ کناری فرماندار پیشین شهرستان بویراحمد نیز در این نشست گفت: در دوران فعالیت به عنوان فرماندار چندین بحران را پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم این حوادث را با کمترین آسیب به پایان برسانیم.
کناری افزود: از سال ۹۶ تاکنون بیش از ۲۵۰۰ میلیارد اعتبار بدون از اعتبارات ملی، در پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی داشتیم.
 


کد مطلب: 431632

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431632/2/جمالی-چرخش-نخبگان-سنت-حسنه-نظام-اسلامی-سرپرست-جدید-فرمانداری-بویراحمد-کلانتری-معلم-اخلاق-شهید-زنده-آدم-هوشیار-دل-دنیا-نمی-بندد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1